موسی مومنی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اداره راهداری نهاوند از شب گذشته با شروع ریزش برف با بهره گیری از 32 راهدار و 22 دستگاه وسیله نقلیه ، اقدام به برف روبی و نمک پاشی در محورهای ارتباطی به ویژه در گردنه های نورآباد و آورزمان کرد که باعث جلوگیری از مسدود شدن جاده ها شده است.
وی افزود: در اثر ریزش برف شب گذشته ، برف تمامی نقاط شهرستان را در بر گرفته اما در حال حاضر تمامی راهها و حتی جاده های برف گیر روستایی منطقه خزل نیز باز و تردد در آنها بدون هیچ مشکلی جریان دارد.
رئیس راهداری نهاوند گفت: همچنین در حال حاضر گردنه برف گیر گرین در محور نهاوند به نورآباد باز است و به رانندگان توصیه می شود با توجه به اینکه در این منطقه احتمال کولاک و لغزندگی جاده وجود دارد بدون داشتن زنجیر چرخ ازتردد در این محور خودداری کنند.
مومنی افزود: به منظور یاری رساندن به مسافران احتمالی در راه مانده در محورهای ارتباطی نیروهای هلال احمر نیز در راهداری گرین مستقر شده و در پایگاه هلال احمر فیروزان نیز به حالت آماده باش در آمده اند .
در حال حاضر ریزش برف به صورت پراکنده ادامه دارد و مدارس ابتدایی نوبت صبح و همچنین تمامی مقاطع در نوبت بعد از ظهر تعطیل اعلام شده اند.
شهرستان نهاوند تحت تاثیر کوهستان بلند گرین از سلسله کوههای زاگرس مرکزی و شرایط ویژه جغرافیایی دارای زمستانی سرد و تابستان گرم است.
در حال حاضر 510 کیلومتر راه فرعی و روستایی و 55 کیلومتر راه اصلی زیر پوشش اداره راهداری نهاوند قرار دارد.
این شهرستان با دارا بودن جمعیتی نزدیک به 185 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.
2087/7525 خبرنگار: وحید سیفی** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.