به گزارش ایرنا 2 تیم شهرداری همدان و گیتی پسند اصفهان در شرایطی عصر امروز به مصاف یکدیگر می روند که نماینده همدان برای فرار از خطر سقوط محکوم به پیروزی در بازی امروز است.
گیتی پسند اصفهان هم اکنون با یازده امتیاز در شرایطی قعرنشین گروه سه لیگ دسته 2 فوتبال کشور است که از هم اکنون یکی از گزینه ها اصلی سقوط به شمار می رود و این دیدار بیشتر برای شهرداری همدان حایز اهمیت است.
شاگردان بابک صمدیان در تیم شهرداری همدان پس از 2 پیروزی ارزشمند توانستند از جایگاه سقوط فاصله بگیرند و هم اکنون با 22 امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارند.
با این حال اگر این تیم بتواند در دیدار امروز مقابل گیتی پسند اصفهان به پیروزی برسد، نه تنها حاشیه امنیت خود را برای جلوگیری از سقوط افزایش می دهد بلکه می تواند جزو شانس های صعود نیز لقب بگیرد.
شهرداری در شرایطی هم اینک رتبه هفتم جدول رده بندی را در اختیار دارد که شکست در بازی امروز می تواند بدترین نتیجه ممکن باشد و این تیم را به گزینه های سقوط اضافه کند.
فاصله کم امتیازی تیم های سوم تا نهم جدول باعث شده تا هر نتیجه ای منجر به تغییرات اساسی در رتبه تیم ها شود.
شهرداری در صورت برتری می تواند یک گام به صعود هم نزدیک شود و تساوی در این مسابقه هم به سود آنها نخواهد بود.
از سوی دیگر تکلیف سقوط گیتی پسند اصفهان در بازی های عصر امروز مشخص خواهد شد و در صورتی که این تیم به برد نرسد و تیم های هشتم و نهم جدول به امتیاز برسند، سقوط خواهد کرد.
شهرداری در بازی امروز که قرار است به میزبانی ورزشگاه شهید مفتح همدان برگزار شود، نفرات اصلی خود را در اختیار دارد و احتمال زیاد ترکیب این تیم همان نفراتی باشند که مقابل خیبرخرم آباد در بازی هفته قبل به میدان رفتند.
امیدهای بابک صمدیان به تداوم گلزنی مصطفی قیصری مهاجم گلزن و آماده این روزهای شهرداری همدان دوچندان است تا بتواند بازهم ناجی پیروزی بخش تیمش باشد.
از سوی دیگر صمدیان باید مراقب این مهم باشد که گیتی پسند اصفهان چیزی برای از دست دادن ندارد و به طور قطع بی محابا دست به حمله و بازی بدون احتیاط خواهد زد.
داود اژدری، حسن مرادی، مهدی توکلیان، مرتضی کرمی، پیمان حشتمی، مجید شعبانی، کاظم صالحی، حسن ذوالفقاری، رضا کوهی، مصطفی قیصری و رضا بهرامپور به احتمال زیاد ترکیب تیم شهرداری همدان در این مسابقه را تشکیل دهند ضمن اینکه احتمال حضور حامد میرزایی و جواد زارعی نیز وجود دارد.
دیدار 2 تیم از ساعت 14 امروز دوشنبه به میزبانی ورزشگاه شهید مفتح همدان برگزار می شود.
7520/1181
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.