سیدسعید شاهرخی شامگاه سه شنبه در نشست مشترک با احزاب، تشکل ها و فعالان سیاسی شهرستان ملایر اظهار کرد: همه مردم به آرمان ها و اصول انقلاب پایبند بوده و هستند و کسی نمی تواند مرزی بین مردم و دیدگاه های مختلف قایل شود.
وی افزود: همه ما با هر گرایش و دیدگاهی همانهایی هستیم که در پیروزی انقلاب پشت سر رهبری ایستادیم، در جنگ هشت ساله با دشمنان انقلاب و نظام جنگیدیم و هم اکنون نیز همه در عرصه سیاسی احساس تکلیف می کنیم.
وی با تاکید بر اینکه در تمامی امور و فعالیت ها، ملاک ما قانون است، بیان کرد: اینکه با وجود همه مشکلات، مردم برای دومین بار به روش اعتدالی دولت تدبیر و امید رای دادند، بدان معنا است که حجت الاسلام دکتر حسن روحانی اتکایش به مردم است.
شاهرخی ادامه داد: در همین راستا دولت در تمامی رده ها و امور، به عموم مردم بویژه فعالان سیاسی توجه داشته و به فضای باز سیاسی و بیان نظرات و دیدگاه های احزاب و تشکل ها اعتقاد راسخ دارد.
وی با بیان اینکه باید تریبون ها، قلم ها و فضاهای اطلاع رسانی در اختیار همه کسانیکه فعالیت قانونی دارند، قرار گیرد، افزود: در این حوزه ورود جدی کرده ایم و شرایط نسبت به گذشته بهبود یافته است.
معاون استاندار همدان با تاکید بر اینکه همه فرصت ها به صورت برابر باید در اختیار تمام دیدگاه ها و احزاب سیاسی به صورت قانونی قرار گیرد، افزود: این اتفاق هم اکنون در استان رخ داده است و این فضا قابل مقایسه با سال های قبل نیست.
شاهرخی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای قانون و حفظ امانتداری مردم، هیچ معامله ای با کسی نداریم و در این زمینه بسیار مصمم هستیم.
وی همچنین به ایجاد ناآرامی های اخیر در نقاط مختلف کشور اشاره کرد و گفت: اعتراض و انتقاد حق مردم و همه گروه ها است، اما باید با ساز و کار قانونی و بدون اینکه به امنیت و آرامش مردم و کشور ضربه ای وارد شود، انتقادها صورت گیرد.
شاهرخی با بیان اینکه همه احزاب سیاسی و گروه ها از این ناآرامی ها در استان تبری جستند و این نوع رفتار برای کسی قابل پذیرش نبود، بیان کرد: در این ناآرامی ها رگه هایی از رفتارهایی بود که به دنبال آن عده ای سوار بر این موج شد و به طور قطع با تدبیر با این افراد برخورد می شود.
وی با تقدیر از فرماندار ویژه ملایر و نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و بسیج که به بهترین وجه ناآرامی ها در این شهر کنترل کردند، اظهار کرد: همه دستگاه ها طبق ضوابط عمل کردند و نهایت خویشتن داری با معترضان انجام شد.

***استاندار از عملکرد فرماندار ویژه ملایر رضایت دارد
وی تصریح کرد: مدیریت ارشد استان از فرماندار ویژه ملایر رضایت کامل دارد و وی سیاست های دولت و مدیریت ارشد استان را دنبال می کند و کارش را به خوبی انجام می دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان همچنین به افتتاح خانه احزاب در استان همدان اشاره و بیان کرد: بزودی با حضور رئیس خانه احزاب و سایر مسئولان سیاسی کشور، خانه احزاب استان افتتاح و سایر شهرستان ها می توانند از آن بهره مند شوند.
شاهرخی ادامه داد: ما به دنبال تقویت احزاب هستیم، چراکه احزاب می توانند پل ارتباطی قوی بین مردم و مسئولان باشند و در ساماندهی افکار مردم نقشی اثرگذار دارند.
وی همچنین توجه به جوانان و بانوان را یکی از شعارهای محوری رئیس جمهوری عنوان کرد و گفت: دولت در استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان بویژه در عرصه های مدیریتی بسیار مصمم است.
به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در سفر یکروزه خود به ملایر پس از دیدار با امام جمعه ملایر، شرکت در شورای اداری شهرستان، نشست با فعالان فرهنگی و اجتماعی و اصحاب رسانه، افتتاح کمپ ترک اعتیاد و بازدید از سمن سرای جوانان ملایر، با خانواده شهیدان احمد زورآبادی و رسول صالحیان فر دیدار کرد.
ملایر در 75 کیلومتری جنوب شهر همدان در مرکز استان در غرب کشور واقع شده است.
7528/2090
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.