به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ رضا زارعی افزود: به دنبال افزایش وقوع سرقت کیف قاپی در سطح شهرستان همدان و ایجاد جو ناامنی در بین مردم، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی پرونده های موجود، انجام تحقیقات میدانی در محل های سرقت، اظهارات شاکیان و انجام شگردهای تخصصی مشخص شد، سارقان که با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت که پلاک آن را خم کرده طوری که اعداد آن قابل خواندن نباشد اقدام به کیف قاپی کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: با تلاش ماموران آگاهی، یکی از سارقان که 17 سال داشت در منزل پدرش دستگیر شد.
سرهنگ زارعی افزود: سارق 17 ساله در بازجویی های تخصصی به 12 فقره کیف قاپی با همدستی دوستش اعتراف کرد که همدستش نیز دستگیر شد.
وی گفت: محل های سرقت با تائید شاکیان، شناسایی و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

**سارقان احشام در همدان دستگیر شدند
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از کشف 16 فقره سرقت و شناسایی باند سارقان غیر بومی احشام خبر داد و گفت: با همکاری مردم یک سارق احشام توسط ماموران پلیس آگاهی همدان شناسایی که با اخذ نیابت قضایی ، متهم در یکی از استان های همجوار دستگیر شد.
سرهنگ زارعی افزود: با شگردهای خاص پلیسی، متهم به 9 فقره سرقت احشام در سطح شهرستان های استان با همدستی دوستانش اعتراف کرد.
وی بیان کرد: شناسایی و دستگیری همدستان متهم به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و با استفاده از اقدامات تخصصی یکی از همدستان متهم که برادرش بود نیز دستگیر شد.
این مقام انتظامی گفت: در بازجویی های به عمل آمده مشخص شد متهم با همدستی 2 نفر از سارقان با خودروی سواری پژو پارس سرقتی اقدام به سرقت احشام در استان های غرب کشور از جمله همدان می کنند.
سرهنگ زارعی ادامه داد: در این راستا دیگر متهمان شناسایی و دستگیر شدند و خودروی مکشوفه سرقتی توقیف و به همدان انتقال داده شد.
وی گفت: سارقان به 16 فقره سرقت احشام در سطح شهرستان های اسدآباد ، کبودرآهنگ و ملایر به ارزش یک میلیارد و 520 میلیون ریال اعتراف کردند.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.