به گزارش روز شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس سرهنگ امیر همتی گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ، ماموران این پلیس با هماهنگی مقام قضایی توانستند فردی را با هویت معلوم که دختران جوان را مورد آزار و اذیت قرار می داد، شناسایی و دستگیر کنند.
وی افزود: در بازجویی اولیه از شاکیان پرونده معلوم شد، متهم علاوه بر ایجاد مزاحمت ، تهدید و تجاوز به عناوین مختلف اقدام به اخاذی از دختران جوان می کرد که پس از اعتراف به بزه انتسابی و تشکیل پرونده روانه تحویل محاکم قضایی شد .
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان ایلام از دانش آموزان خواست در صورت مواجهه با چنین مواردی بلافاصله والدین ، اولیاء و معلمان مدارس خود را در جریان قرار بدهند تا آنان مراتب را به این پلیس اعلام تا از طریق قانونی با متهمان برخورد قضایی لازم صورت گیرد.
سرهنگ امیر همتی گفت: پلیس در راستای برخورد قاطع با اخلالگران نظم و امنیت از عموم شهروندان ایلامی درخواست می کند که هرگونه مواردی در خصوص ایجاد مزاحمت ، تهدید ، اخاذی و ... را از طریق مرکز 110 به پلیس امنیت اخلاقی اعلام کنند.

** دستگیری هشت سارق در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از اجرای طرح ضربتی مبارزه با سرقت و دستگیری هشت سارق حرفه ای و کشف ۲۲ فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ حمید فتاحی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از جمله سرقت داخل خودرو در سطح شهر ایلام ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی با اشاره به نشست ویژه با رؤسای کلانتری ها در چاره اندیشی برای کنترل سرقت ها اظهار کرد: به منظور کاهش میزان سرقت و همچنین کشف سرقت های به وقوع پیوسته، طرح ضربتی مبارزه با سرقت با حضور همزمان همه ی واحدهای تجسس کلانتری ها در سطح شهرستان به اجرا درآمد.
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام یادآور شد: در این طرح ۲ روزه هشت سارق حرفه ای دستگیر و ۲۲ فقره سرقت بخصوص سرقت داخل خودرو کشف شد.
سرهنگ فتاحی از تعامل و صمیمیت کلانتری های سطح شهرستان تمجید کرد و گفت: کلانتری ها با اجرای طرح های مشترک و استفاده از توان رزمی و تجهیزاتی از اقتدار و سرعت عمل بالایی برخوردار و این امر باعث ناکام ماندن سارقان خواهد شد.



دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.