احسان قنبری روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های دهه فجر با گرامیداشت یاد و خاطر یار دیرین امام راحل، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیت برجسته ای است که نقش بی نظیر وی در سخت ترین شرایط قبل و بعد از انقلاب، همواره بارز و زنده خواهد ماند.
وی اضافه کرد: این چهره سیاسی و مبارز خستگی ناپذیر در مقابل هر کج اندیشی و رفتاری که بر ارکان و اصول انقلاب و نظام آسیب می زد، آرام نمی نشست.
فرماندار کبودرآهنگ بیان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی تا پایان عمر علاقه مندی خود به همه ارزش ها، ملت، رهبر معظم انقلاب و شهدا را محکم و استوار نگهداشت.
قنبری گفت: تاکنون بسیاری از ویژگی های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی این شخصیت برجسته انقلاب مغفول مانده بود اما با مستند که به تازگی از زندگی وی پخش شد ولایت پذیری این شخصیت بیش از پیش محرز شد.
وی شرکت پر شکوه اقشار مختلف مردم، همه گروه ها و جناح های سیاسی و اجتماعی در مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت الله رفسنجانی را به معنای پیام حق شناسی و قدرشناسی مردم ایران اسلامی از این سرمایه انقلاب تفسیر کرد.
وی افزود: سرمایه های انسانی مهمترین رکن هر کشوری محسوب می شود که شخصیت هایی چون آیت الله رفسنجانی در قبل و بعد از انقلاب از سرمایه های اصلی انقلاب بودند که باید با قدرشناسی این سرمایه ها را حفظ کنیم.
فرماندار کبودرآهنگ بیان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان ابرمرد تاریخ انقلاب اسلامی است که در همه مقاطع انقلاب نقش آفرینی داشت و نمی توان خلایی در نقش آفرینی او پیدا کرد.
قنبری افزود: نقش مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در استکبار ستیزی، ماموریت خطیر در شورای انقلاب، در مرحله سازندگی و احیای دوباره زیرساخت هایی که در جنگ از بین رفته بود برجسته است و هیچگاه از یاد و خاطره ملت ایران پاک نمی شود.
وی بر برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: جشن های دهه فجر متعلق به مردم است بنابراین باید مانند جشن های مذهبی همه اقشار در آن سهیم باشند.
آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین امام و رهبری 19 دی ماه سال 95 پس از سال ها خدمت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به دلیل عارضه قلبی دعوت حق را لبیک گفت.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.