سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: افراد محدودی که در چند شب گذشته اقدام به ایجاد نا آرامی ها در شهر تویسرکان می کردند، با انجام کار اطلاعاتی و امنیتی شناسایی و دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: همچنین افرادی با نفوذ در صفوف مردم تویسرکان، اقدام به ایجاد ناآرامی و تخریب اموال عمومی کردند که این افراد نیز دستگیر شدند.
معاون استاندار همدان یادآوری کرد: مردم در مقاطع مختلف بدون ایجاد درگیری و تنش اقدام به اعتراض، تجمع و اعلام نظر کرده اند و مسئولان نیز با حضور در جمع معترضان، علاوه بر شنیدن مطالبات آنها برای رفع مشکلات شان تلاش کردند.
وی گفت: شهرستان تویسرکان دارای مردمانی ولایتمدار و متدین است که با همکاری آنها و تدابیر امنیتی شاهد فضای امن و آرام در این شهرستان هستیم.
وی از شهروندان خواست از تجمعات غیرقانونی خودداری کنند و در اجتماعاتی که با حضور افرادی محدود و تحریک شده توسط سایت ها، شبکه ها و کانال های مخالف نظام برگزار می شود، حضور نیابند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان پیشتر اعلام کرده بود که ناآرامی های اخیر استان منجر به 'از دست دادن' سه تن و مجروحیت 30 تن شده است.
به گزارش ایرنا، جمعی از مردم همدان عصر دیروز سه شنبه با حضور در پیاده راه بوعلی، راهپیمایی کرده و شعارهایی بر علیه ساختارشکنان و عاملان ناآرامی های اخیر سر دادند.
قرار است عصر امروز نیز راهپیمایی بزرگی در محل پیاده راه بوعلی شهر همدان در واکنش به ناآرامی های اخیر برگزار شود.
7526/ 2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.