به گزارش ایرنا تیم های پاس و شهرداری همدان در چارچوب هفته شانزدهم رقابت های دور مقدماتی گروه سه لیگ دسته 2 فوتبال کشور ، فردا سه شنبه و از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای قدس همدان باید به مصاف یکدیگر بروند.
موقعیت حساس 2 تیم در جدول رده بندی گروه سه باعث شده تا هر 2 تیم با احتیاط بیشتری بازی های باقی مانده را دنبال کنند و موفقیت در این 6 بازی پیش رو چه بسا منجر به صعود تیم ها و عدم نتیجه گیری نیز باعث سقوط به لیگ دسته سه می شود.
پاس و شهرداری تاکنون سه بار با یکدیگر دیدار کرده اند که سهم شهرداری یک برد و سهم پاس از این مسابقه انجام شده 2 پیروزی بوده است.
شکست 2 بر صفر شهرداری مقابل پاس در بازی رفت به حساسیت این مسابقه نیز افزوده است و پاسی ها در حالی به دنبال تکرار برتری دور رفت هستند که شهرداری چی ها نیز برای فرار از مرز سقوط درصدد پیروزی خواهند بود.
پاس که قرار است میزبان این مسابقه باشد ، در هفته جاری آبستن حاشیه های مختلف بود.
اعتصاب بازیکنان این تیم به دلیل پرداخت نشدن درصد قراردادهای مالی و تاکید فدراسیون در پرداخت بخشی از بدهی ها سبب شد تا این تیم دچار حاشیه شود هر چند قرار است ظرف امروز و فردا نسبت به پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان اقدام شود.
پاسی ها در هفته های اخیر به هیچ عنوان نتایج مطلوبی کسب نکردند تا باقری نیا سرمربی این تیم تا به اینجا کارنامه ای سیاه برجای بگذارد.
سرمربی پاسی ها که تاکنون درصد مالی قابل توجهی را دریافت کرده است، به همان اندازه در نتیجه گیری موفق نبوده و بهانه های مختلفی را بابت عدم نتیجه گیری عنوان داشته است.
او که پیش از بازی با نفت آبادان در هفته قبل که منجر به شکست تیمش شد، عدم صدور کارت بازیکنان جدید را بهانه ای بابت این باخت عنوان کرد، حال در آستانه بازی مهم مقابل شهرداری همدان بهانه ای برای عدم پیروزی ندارد.
هواداران دلخور و منتقد پاس که به هیچ عنوان نتایج به دست آمده خوشایند آنها نیست، حالا بی صبرانه در انتظار بازی فردا مقابل شهرداری هستند.
در صورتی که پاسی ها نتوانند در این دیدار پیروز شوند، شاید به رده های پایین تر سقوط کند.
پاسی ها در صورت برتری در این مسابقه نیز بیشتر امیدوار به صعود خواهند بود هر چند تساوی در این مسابقه سودی برای دو تیم نخواهد داشت.
شهرداری دیگر نماینده فوتبال همدان نیز پس از تغییرات در کادر فنی، به 2 امتیاز مهم دست یافت و حالا انگیزه بسیاری برای کسب پیروزی دارند.
شاگردان بابک صمدیان تا به اینجا با وجود مشکلات مالی 2 تساوی ارزشمند را کسب کردند و یک پیروزی می تواند شرایط این تیم را به کلی تغییر دهد.
صمدیان به خوبی می داند که پیروزی مقابل پاس بهترین فرصت برای بازتوانی روحی روانی و رسیدن به مرز امنیت در جدول رده بندی لیگ 2 خواهد بود.
تیم تحت هدایت او هر چند شماری از بازیکنان نیم فصل اول را همراه ندارد، اما با داشته های خود و با وجود مشکلات عدیده مالی خوب ظاهر شده و امیدوار است تا با برتری مقابل پاس از رده هشتم جدول رهایی یابد.
این تیم 15 امتیازی همانند پاس فرصت صعود به مرحله دوم لیگ 2 و یا خطر سقوط به لیگ سه را دارد.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.