محمد ناصر نیکبخت عصر چهارشنبه در دیدار با دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه ملایر افزود: دانشجو و دانشگاه باید پویا و با نشاط باشد ودولت به پویایی دانشگاه ها معتقد است و بر این اساس عمل می کند.
وی با بیان اینکه با تک صدایی مخالف هستیم زیرا نمی تواند توفیقی به همراه داشته باشد افزود: فراهم کردن مسیری که دانشجویان با پویایی و نشاط فعالیت کنند، الزام آور است.
وی تصریح کرد: دانشجویان فعلی زمانی مسئولیت ها را به عهده خواهند گرفت و باید امیدوار باشند که در تعالی کشور و پیشرفت آن سهم و مشارکت خواهند داشت.
نیکبخت با بیان اینکه هیچ کس به اندازه وی در این استان مورد هجمه و حواشی نبوده است افزود: اگر قرار بود پاسخ دهم ، هر روز باید وارد حاشیه می شدم اما ماموریت ما خدمت و کار برای مردم است و وارد حاشیه نشدیم.
وی ادامه داد: کار کردن در استان همدان سخت و زمان بر است و در این استان تنها چیزی که می تواند توفیق به انسان دهد، بی توجهی به حاشیه است.
وی با بیان اینکه تعیین تکلیف رئیس دانشگاه ملایر را پیگیری می کنم افزود: رئیس این دانشگاه توانسته از حواشی به دور باشد و عملکرد خوبی داشته است.
استاندار همدان خطاب به دانشجویان انجمن اسلامی ملایر تاکید کرد هیچ کس را برای خود تهدید ندانید و برای هیچ تشکلی مانع نشوید کما اینکه هیچ تشکلی نباید مانع فعالیت شما شود.
نیکبخت با بیان اینکه هر تشکلی از رویه عادی و قانونی فاصله بگیرد، تهدیدی برای خود است ابراز امیدواری کرد: تشکل ها یاد بگیرند و دموکراسی را تمرین کنند.
وی با بیان اینکه هیچ جا، کار و ماموریتی را در شرایط امروز کشور مهم تر از دانشگاه نمی دانم افزود: دولت ، کارهای خوبی برای اشتغال در دست اقدام دارد و در استان این اقدامات بهتر انجام می شود و این نوید را می دهم که مشکلات اشتغال در استان کمتر خواهد شد.
بیش از 90 هزار دانشجو در همدان مشغول به تحصیل هستند.
7523/2087
خبرنگار: مرضیه بختیاری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.