به گزارش ایرنا میرحسن رسولی صدقیانی روز یکشنبه طی نشستی با اصحاب رسانه، بهبود کیفیت آموزشی و اشتغال زایی برای فارغ التحصیلان این دانشگاه را از عوامل مهم افزایش 2 برابری در جذب دانشجو دانست و اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی در آستانه تحول در بحث کارآموزی با محوریت ماموریت گرایی است.
وی با بیان اینکه در 23 مرکز از 25 مرکز دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی طی سال جاری جذب دانشجو انجام شده است، افزود: علت اصلی جذب نکردن دانشجو در مدیریت فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی میاندوآب، تصمیم مسئولان این دانشگاه بوده است.
وی با تاکید بر افزایش آموزش های مهارتی، اظهار کرد: 60 درصد آموزش های دانشگاه علمی کاربردی مهارتی است.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی از تعداد تشکل های دانشجویی این دانشگاه ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: کانون های علمی فعالی داریم؛ تشکل سیاسی نیز در این دانشگاه وجود ندارد.
صدقیانی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه چگونه هیچ تشکل سیاسی در دانشگاهی با ظرفیت 9 هزار دانشجو وجود ندارد و آیا حتی بسیج دانشجویی نیز در این دانشگاه فعال نیست، اذعان کرد: بسیج دانشجویی در این دانشگاه شعبه دارد.
وی همچنین با بیان اینکه طی سال تحصیلی گذشته، 2 کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی برگزار شده است از اعلام عنوان این کرسی ها امتناع کرد.
به گزارش ایرنا دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی سال 1374 شمسی تاسیس شده و هم اکنون دارای بیش از یکهزار و 200 مدرس دانشگاهی است.
3214/3072
** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.