به گزارش ایرنا احمد توصیفیان روز دوشنبه در شورای ورزش همگانی استان همدان اظهار کرد: در این مرکز پیشرفته ترین دستگاه های ساختار سنجی در راستای تشخیص انحرافات اسکلتی، میزان قدرت عضلات، سلامت بدن و سایر موارد تندرستی تجهیز شده است.
وی اضافه کرد: این مرکز برای نخستین بار در کشور ایجاد شده و اساتید متخصص در راستای ساختار قامتی کارگران آیتم های لازم را با استفاده از دستگاه های پیشرفته اجرایی می کنند.
توصیفیان بیان کرد: این مرکز علاوه بر سنجش ساختار قامتی، ارائه مشاوره پیرامون تمرین و بازیابی سلامت توسط استادان علوم ورزش دانشگاه ها برای کارگران تجویز می شود.
وی خاطرنشان کرد: افزون بر این خدمات، واگذاری سالن های ورزشی زیر پوشش اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان به عنوان یکی از سیاست های اصلی به اجرا گذاشته شده و خدمات رایگان را برای این قشر منظور کرده ایم.
توصیفیان با تاکید بر توجه ویژه به گسترش ورزش در بین فرزندان کارگران گفت: تابستان امسال 2 هزار و 100 فرزند جامعه کارگری در رشته های مختلف به صورت تخصصی آموزش های لازم را فرا گرفتند.
وی توسعه ورزش همگانی را یکی از رویکردهای اصلی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان عنوان کرد و گفت: فضای ورزشی کارگری در خدمت گسترش ورزش های همگانی است.
بیش از چهار هزار ورزشکار از جامعه کارگری در سطح استان همدان فعالیت دارند.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.