به گزارش ایرنا عباس صوفی شامگاه سه شنبه در نشست خبری مشترک شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان افزود: در ایجاد درآمدهای پایدار باید نسبت به سرمایه گذاری، جذب سرمایه گذار و رونق کسب و کار بازار اقدام کنیم.
وی توسعه گردشگری را یکی دیگر از مهمترین اهداف برای رونق اقتصادی شهر همدان عنوان کرد و با اشاره به اینکه بودجه شهرداری همدان قابل مقایسه با شهرهای نظیر اصفهان، تهران و تبریز نیست گفت: برای تسریع در رشد و توسعه شهر همدان باید نسبت به ایجاد منابع درآمد پایدار اقدام کنیم.
وی خواستار افزایش بودجه شهرداری همدان شد و افزود: در کنار این نیاز، جذب منابع ملی، ایجاد کدهای جدید درآمدی، سرمایه گذاری و توسعه گردشگری حایز اهمیت است.
وی خاطرنشان کرد: ظرفیت همدان فراتر از آن است که نگاه می کنیم و معتقدم این شهر باید مرکزیت توسعه غرب کشور باشد.
شهردار همدان با بیان اینکه ای کاش اجلاس گردشگری 2018 در سال 2019 به میزبانی همدان برگزار می شد، گفت: اکنون وقت چندانی برای آماده سازی شهر نداریم اما در حد بضاعت نسبت به زیباسازی همدان اقدام می کنیم.
وی افزود: بهسازی ورود های شهر همدان نیز یکی از مطالبات اصلی مردم و رسانه ها است که عملیات مطالعه و اجرای این طرح نیز در دستور کار قرار گرفته است.
شهردار همدان با استقبال از کاوش و حفاری صورت گرفته در میدان مرکزی همدان گفت: از ساخت موزه در این میدان استقبال می کنیم و در این زمینه نظر میراث فرهنگی نیز برای ما مهم است.
صوفی در ادامه همسان سازی در خدمات رفاهی بین پرسنل شهرداری را یکی از هدف های اصلی مدیریت شهرداری در دوره جدید عنوان کرد و گفت: در دوره جدید برای ارایه امتیازهای رفاهی و مالی پرسنلی تفاوتی بین کارمند و نیروی فضای سبز نیست.
شهردار همدان گفت: جابجایی در حوزه های شهرداری قطعی است و این اقدام در راستای پویایی و تحول در مدیریت شهری خواهد بود.
وی اظهار کرد:اعمال تغییرات با عجله انجام نمی شود و از ماه آینده براساس رویکرد مدیریت شهری و برحسب توانایی نسبت به جابجایی ها اقدام خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: معتقدم تمامی مدیران و پرسنل شهرداری همدان سالم و تحصیل کرده هستند و هرگونه تغییر در راستای روند اجرایی مناسب در تحقق اهداف تعیین شده صورت می گیرد.
صوفی شایسته سالاری و تخصص را از ویژگی های مدنظر در تغییر مدیران برشمرد و بیان کرد: مدیران شهرداری جزو پاک ترین و با انصاف ترین مدیران هستند و با کمک همه مجموعه شهرداری و نیز حمایت اعضای شورا و مسوولان اجرایی استان نسبت به تحقق برنامه ها تلاش خواهیم کرد.
عباس صوفی شنبه گذشته طی مراسمی با حضور مسئولان به عنوان شهردار جدید شهر همدان معرفی شد.
شهر همدان افزون بر 500 هزار نفر جمعیت دارد و 11 عضو در شورای شهر آن فعالیت می کنند.
1181/7520
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.