حسین بابایی روز سه شنبه در توضیح درگیری نیروهای سد معبر شهرداری ملایر با دستفروشان در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه قبل از اینکه نیروهای سد معبر اقدامی انجام دهند، این افراد زد و خورد را شروع کردند افزود: اینها افراد معلوم الحالی هستند و در این زد و خورد هم مظلوم نمایی کردند.
وی بیان کرد: این در حالیست که سه چهار روز پیش نیز شهرداری با همین افراد در بحث ساخت و ساز غیرمجاز درگیری داشت و رابطه این سد معبر و ساخت و ساز غیرمجاز و درگیری با شهرداری معنی دار است.
بابایی گفت: برخی دوستان رسانه در این مورد زود قضاوت کردند و ذهنیت بدی در این زمینه ایجاد کردند.
وی با بیان اینکه سابقه درگیری با این افراد از قبل هم وجود داشته و اینها افراد معلوم الحالی هستند، ادامه داد: این افراد ماموران سد معبر شهرداری را چنان کتک زده اند و با چوبی که به سر یکی از آنها وارد کردند، به شدت آسیب دیده و در بیمارستان بستری است.
وی خطاب به رسانه ها گفت: اصحاب رسانه باید وضعیت میوه فروشان میدان آزادی را نسبت به تصرف معابر ببینند و سپس قضاوت کنند.
شهردار ملایر گفت: شهرداری نسبت به جمع آوری سد معبر طبق وظایفی که قانون برایش تکلیف کرده، عمل می کند و اینکه ماموران سد معبر میوه فروشی را ببینند و شروع به کتک زدن کنند، به دور از عقل است و ما نیز با اینگونه رفتارها برخورد می کنیم.
بابایی با اشاره به اینکه این زد و خورد مقابل بانک در میدان آزادی صورت گرفته، افزود: تا قبل از اینکه فیلم بانک را نبینم، نمی توانم به صراحت نسبت به اینکه چه کسی زد و خورد را شروع کرده، اظهار نظر کنم.
وی ادامه داد: در این درگیری یک گروه از شهرداری که پنج یا 6 نفر بودند، حضور داشتند و تعداد این میوه فروشان که یک خانواده و بیشتر هستند، بودند.
روز یکشنبه 26 آذر درگیری بین نیروهای سد معبر شهرداری ملایر با میوه فروشان میدان آزادی این شهر در راستای جمع آوری سد معبر ایجاد شد که منجر به مصدوم شدن یکی از میوه فروشان و مامور سد معبر شهرداری شد.
7528/2087خبرنگار: معصومه موسوی ** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.