به گزارش ایرنا حمیدرضا حاجی بابایی عصر شنبه در آیین معارفه شهردار همدان با بیان اینکه 40 درصد سرمایه گذاری ها باید در همدان انجام شود افزود: وضعیت شهر همدان با وجود تلاش های صورت گرفته، در شان مردم این شهر نیست.
وی ادامه داد: شهرهمدان 40 درصد از جمعیت استان را تشکیل می دهد و باید 40 درصد امکانات نیز به شهر همدان برسد.
وی با تاکید بر تسریع در عملیات کلان شهر شدن همدان اضافه کرد: رینگ سوم شهر همدان تا نزدیکی پلیس راه همدان باید انجام شود و علاوه بر ایجاد 20 شهرک در 50 سال آینده، ده ها هزار قطعه زمین نیز مشخص و سرمایه گذاری لازم صورت بگیرد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از شهردار همدان خواست عملیات تبدیل شدن همدان به کلان شهر را آغاز کند و تاخیر در این طرح کارها را سخت می کند.
حاجی بابایی افزود: اگر با قدرت این اقدام انجام گیرد نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی نیز با قوت پیگیر امور اجرایی در تهران خواهد بود و در مجموع به دنبال کارهای بزرگ هستیم.
وی با تاکید بر اینکه فامیل بازی در شهرداری نباید باشد گفت: از شهردار جدید کار می خواهیم و اگر انتظار ما برآورده نشود انتقاد خواهیم کرد و نباید با کارهای کوچک خود را راضی کنیم.
وی افزود: از انجام کارهای کوچک برای مردم بزرگ هرگز رضایت نداریم و حرف اول برای مسایل این استان باید شفاف سازی باشد و شهرداری در درآمد و هزینه ها باید روشن شفاف سازی کند.
حاجی بابایی با قدردانی از استاندار همدان در پیگیری کلان شهر همدان گفت: نیکبخت استاندار همدان زحمات قابل تقدیر در این زمینه داشته است و از هیچ اقدامی دریغ نداشته است.
در این مراسم که در حضور گسترده مردم و مسئولان به میزبانی تالارفجر همدان برگزار شد، از خدمات سیدمصطفی رسولی شهردار سابق تقدیر و عباس صوفی به طور رسمی شهردار همدان معرفی شد.
ازدحام جمعیت باعث شد تا اکثر خبرنگاران موفق به حضور در سالن اصلی نشوند.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.