به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار ایوب سلیمانی در جلسه جمع بندی نظارت ستادی انتظامی استان همدان، با بیان اینکه پلیس در فضای مجازی موفق عمل کرده است، تاکید کرد: با این وجود باید عملکرد ناجا در این حوزه به ویژه کشفیات افزایش یابد.
وی اظهار کرد: عملکرد موفق ناجا روند رو به رشد داشته و توانسته است سرمایه اجتماعی خوبی را در سال های اخیر کسب کند.
معاون ناجا با یادآوری اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار فرمانده ناجا با ایشان از عملکرد این نیرو ابراز رضایت کردند، اضافه کرد: ناجا در ماموریت های مهم با همکاری دیگر نیروهای مسلح کارنامه درخشانی داشته است.
وی تاکید کرد: ماموریت های ناجا پرخطر، دارای آسیب و در شرایط سخت است و سنگینی کار، تنوع و پیچیدگی شرایط از ویژگی های کار در نیروی انتظامی است که اگر مراقبت نشود باعث فرسودگی نیرو می شود.
معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از وظایف ناجا است و افتخارات کسب شده توسط این نیرو آن را به تراز نظام اسلامی نزدیک کرده است.
سردار سلیمانی افزود: با توجه به اینکه محیط پیرامونی ناجا مملو از آسیب بوده و کارکنان این نیرو همواره درگیر این آسیب ها هستند باید برای رویارویی با این آسیب ها به تقویت بنیان های دینی توجه کرد.
وی اظهار کرد: انتظامی استان همدان روند رو به بهبودی داشته است که باید ضمن حفظ این شرایط با پیگیری نسبت به رفع معایب احصاء شده اقدام شود.
سردار سلیمانی افزود: نیروی پلیس متعلق به مردم بوده و مسئول تامین امنیت شهروندان است بنابراین مردم نیز باید خود را متعلق به پلیس و آن را از خود بدانند.
این نشست با حضور جانشین بازرسی کل ناجا و شماری از مسئولان رده های ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی همدان برگزار شد.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.