بهروز کارخانه ای روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اضافه کرد: تیم درمان اضطراری جمعیت هلال احمر همدان باحضور در روستاهای چکل آباد، ده رش، برده رش و فیاد کیکن از توابع جوانرود بیماران این روستاها را معاینه کرده و داروی رایگان دراختیار آنها قراردادند.
وی افزود: این تیم درمانی 30 نفره متشکل از پزشکان عمومی به مدت یک هفته در منطقه جوانرود مستقر شده و اقدام به درمان سرپایی، بررسی بهداشت خانواده و محیط و امدادها و فعالیت های روانی می کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان بیان کرد: تیم های هلال احمر در جریان بروز زلزله، امداد رسانی به 26 روستا را بر عهده گرفتند که هم اینک امداد رسانی به این روستاها انجام شده است.
کارخانه ای ادامه داد: در حال حاضر تنها 15 نیروی هلال احمر همدان با همکاری هلال احمر خراسان رضوی در حال خدمات رسانی در سرپل ذهاب هستند.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده، زیان ها و آسیب های زیادی به بار آورده است.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.