بهروز کارخانه ای روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا یادآوری کرد: پس از بروز زلزله در کرمانشاه 63 پایگاه هلال احمر برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم این استان به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه دایر شد.
وی ادامه داد: علاوه بر این شماره حساب 99999 در تمامی بانک های استان یا شماره گیری #724* برای کمک نقدی به زلزله زدگان پیش بینی شد.
وی اضافه کرد: همچنین شماره کارت 6104337770064606 به نام جمعیت هلال احمر برای کمک های نقدی شهروندان در نظر گرفته شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: کمک 2 میلیارد و 770 میلیون ریالی مردم همدان بدون در نظر گرفتن وجوه واریز شده در حساب های پیش بینی شده برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه است.
کارخانه ای تاکید کرد: هم اینک نیاز اصلی زلزله زدگان کرمانشاه اقلامی نظیر برنج، روغن و انواع کنسرو به ویژه تن ماهی است که شهروندان می توانند این اقلام را به شعب جمعیت هلال احمر تحویل دهند.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده، زیان ها و آسیب های زیادی به بار آورده است.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.