به گزارش ایرنا از بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 'نوازنده کوچک' و'عقل صورتی' از نمایش های شاخصی است که امروز به روی صحنه می رود.
*** نمایش 'جیک جیکو در مزرعه' به نویسندگی و کارگردانی حسین مزینانی از مشهد در بخش مسابقه تئاتر ایران در سالن اصلی آوینی اجرا می شود.
*** پلاتوی تئاترشهر پذیرای هنرمندان نمایش 'ماه پیشونی' اثری از آزاده انصاری از تهران است و در سالن اصلی بوعلی نیز تئاتر 'نوازنده کوچک' به نویسندگی 'هی بک کن' در بخش مسابقه بین الملل تنها در 2 سانس به روی صحنه می رود که کارگردانی این کار بر عهده 'کیل جون لی' از کره جنوبی است.
*** 'نجات مادر' اثری از مهناز آقایی از مشهد در پلاتوی عبادی و نمایش 'خرگوش و لاک پشت' به کارگردانی سعید صادقی از تهران که در سالن نمایش اداره کل ارشاد اجرا می شود، از دیگر نمایش های روز سوم هستند.
*** 'عقل صورتی' به کارگردانی مهدی فرشیدی سپهر در تالار فجر به روی صحنه می رود.
*** 'بازی و کودک' از مریم مهدی پور ، 'مبارک باشد' به کارگردانی حبیب اله ناصری، 'سبز سبز ' اثری از مهدی صالح یار و 'خواستن و توانستن است' چهار نمایش خیابانی روز چهارم جشنواره است که در محوطه مجتمع شهید آوینی برای علاقه مندان به این نمایش اجرا خواهد شد.
بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 10در همدان تا 15 آذر با دبیری مریم کاظمی در حال برگزاری است.
7527/2087
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.