به گزارش ایرنا رسول منعم روز یکشنبه در نشست با روسای هیات های ورزشی استان همدان با بیان اینکه این تعداد مدال در 20 رشته ورزشی کسب شده که نسبت به دوره های مشابه در سال های گذشته چشمگیر و بی نظیر است اضافه کرد: این تعداد مدال در مدت مشابه سال قبل 39 نشان در 17 رشته ورزشی بود
وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 550 مقام انفرادی و 58 عنوان تیمی رهاورد تلاش ورزشکاران استان در مسابقات کشوری بوده است ضمن اینکه امسال 76 رویداد ملی و یک رویداد بین المللی نیز به میزبانی همدان برگزار شد.
منعم خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر نیز ورزشکاران رده های سنی پایه همدان از جمله شیما صفایی و امیر جباری خوش درخشیدند و شیما صفایی با درخشش خود در مسابقات پرتغال نابغه پینگ پنگ لقب گرفت و جباری نیز برای نخستین بار قهرمانی مسابقات بین المللی بدمینتون شد.
وی گفت: یکی از برنامه های دستگاه ورزش استان حمایت از قهرمانان و ورزشکاران مستعد است و در همین راستا کمیته حمایت از مستعدان حضور در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا و المپیک 2020 توکیو تشکیل شده و از ورزشکاران نخبه حمایت می شود.
وی به موفقیت اداره کل ورزش و جوانان در سال جاری اشاره کرد و گفت: این دستگاه توانست امسال رتبه دوم استان‌های تیپ 2 کشور را به خود اختصاص دهد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه خواستار پیگیری هیات های ورزشی برای مشارکت بخش خصوصی در این بخش شد و افزود: شرایط برای حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاران به ورزش مهیا شده است و هیات های ورزشی باید به این امر توجه داشته باشند چرا که تامین منابع مالی جدید و باز کردن پای بخش خصوصی به ورزش ، راهکار موثر حل مشکلات همیشگی ورزش استان است.
منعم ادامه داد: دستگاه ورزش و جوانان همدان در 2 سال اخیر دستاوردهای مطلوبی را در ورزش قهرمانی، همگانی و امور جوانان کسب کرده به گونه‌ای که ضمن افزایش مدال‌آوری‌های قهرمانی، در توسعه زیرساخت‌ها، افزایش سرانه ورزشی و ایجاد امید و نشاط در بین جوانان عملکردی موفق داشته است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: 50 هیات ورزشی هم‌اکنون در سطح استان همدان فعالیت دارند و تمامی هیات‌ها در 2 سال اخیر توانسته‌اند به موفقیت‌های ارزنده دست یابند.
بیش از 70 هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در سطح استان همدان فعالیت دارند.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.