سید سعید شاهرخی شامگاه چهارشنبه در جمع احزاب و تشکل های سیاسی شهرستان تویسرکان بیان کرد: هیچگاه بیان تاریخی امام راحل در مورد آیت الله هاشمی رفسنجانی که فرمودند 'بدخواهان باید بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است' از یادها نمی رود.
وی با تاکید بر اینکه آیت الله هاشمی حذف شدنی نیست خطاب به آنهایی که دنبال حذف این شخصیت هستند تاکید کرد: این قبیل افراد بدانند که مسیر اشتباهی را در پیش گرفته اند چون مردم قدر خادمان خود را می دانند.

** فعالیت احزاب، مختص شب انتخابات نباشد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: این دولت به فضای باز سیاسی اعتقاد دارد بنابراین حتی زمانی که تریبون در اختیار دارد نیز از نظر احزاب و تشکل های غیر همسو نیز بهره می برد.
شاهرخی ادامه داد: بنابراین فضای بانشاط و باز سیاسی، همراه با قانونمندی باید در کشور ایجاد شود و فرصت برابری برای اظهار نظر همه طیف ها و تشکل های سیاسی فراهم باشد.
وی با تاکید بر اینکه نمی شود تریبون فقط در اختیار یک جناح خاص باشد بیان کرد: باید به اندازه کافی فرصت بیان دیدگاه ها برای همه طیف ها فراهم باشد.
به گزارش ایرنا معاون استاندار همدان گفت: احزاب بهترین دیده بان برای نظام جمهوری اسلامی هستند چون از درون اقدام به نقد مسائل می کنند.
شاهرخی اضافه کرد: احزاب هدفمند در پای صندوق های اخذ رای حاضر می شوند و بر فرایند انتخابات نظارت دارند بنابراین می طلبد درلایه های مختلف جامعه نفوذ داشته باشند و تنها در شب انتخابات بروز و ظهور نداشته باشند.
وی ادامه داد: همه دلسوزان نظام بدانند که راه پیشرفت نظام اسلامی، توسعه احزاب است و نباید نگاه تنگ نظرانه و محدود به احزاب داشت این نوع نگاه تیشه زدن به ریشه است.

** ضرورت تمکین به نظر مردم و پرهیز از مصادره رای آنها
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: نقش مردم در انقلاب اسلامی و رای آنها در برقراری جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب تا به امروز بسیار مشخص و شفاف است.
به گزارش ایرنا شاهرخی یادآوری کرد: بر خلاف برخی ناملایمت هایی که القا می شود، انتخابات های خوبی در کشور برگزار شده است.
وی تصریح کرد: مردم در سال 92 با حضور در پای صندوق های اخذ رای، اداره امور کشور بر مبنای تدبیر، عقلانیت و صداقت را انتخاب کردند.
معاون استاندار همدان ادامه داد: تیم دیپلماسی و همکاران آنها که مقام معظم رهبری آنان را فرزندان انقلاب خطاب کردند، اجماع جهانی علیه این ملت را شکسته و موجب انزوای رژیم صهیونیستی و دولتمردان آمریکا شدند.
شاهرخی گفت: با اعتماد مردم به این دولت شاهد مثبت شدن نرخ رشد سرمایه گذاری، کاهش رکود و فعال شدن 300 واحد تولیدی تعطیل این استان در دولت یازدهم هستیم.
وی افزود: کشور با تحول بزرگ مواجه شد که علت بروز این تحول، قرار گرفتن مولفه هایی نظیر صداقت و شفافیت به عنوان رکن اصلی دولت بود همچنین دولت تدبیر و امید به دور از عصبانیت خود را در معرض نقد قرار داد و از نقدهای سازنده استقبال کرد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان اضافه کرد: استقبال از تمامی گروه های سیاسی، دوری از خودسری، جلوگیری از برخورد خلاف قانون، ایجاد فرصت مساوی برای همه گروه ها جزو شعارهای اصلی رئیس جمهوری در زمان انتخابات بود و هنوز هم بر این اصول محوری اصرار و پافشاری می کند.
شاهرخی اظهارکرد: مردم در انتخابات سال جاری نیز بر تداوم سبک دولت تدبیر و امید مبنی بر کنار زدن بد اخلاقی و افراط و تفریط و خدمت رسانی به مرم رای دادند.
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید در حوزه داخلی با در پیش گرفتن مشی اعتدال توانست همگرایی ایجاد کند و احزابی که اعتقاد به رای مردم دارند بدانند که برای اداره امور کشور نزدیک شدن گروه های مختلف کشور لازم است چون دنیا در حال پیشرفت است نمی توان با سرگرم شدن به موضوعات کم اهمیت از پیشرفت غافل بمانیم.
وی با بیان اینکه باید همه به رای مردم تمکین کنند اضافه کرد: دکتر روحانی رئیس جمهوری همه ملت ایران حتی آنهایی که به وی رای نداند نیز است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان بیان کرد: مسندها و پست های مدیریتی باید به مسئولان واگذار شود که مشی و مسیر دولت را قبول دارند تا بتوان شعارهای دولت را عملی کرد.
شاهرخی تاکید کرد: رئیس جمهوری پای عهدی که با مردم بسته، محکم ایستاده و در صورت نیاز از توان سایر نهادها و قوا نیز برای عملی کردن عهد و پیمان خود بهره می گیرد.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.