به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، فاضل عبادی در پیامی به مناسبت بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان عنوان کرد: این هنر زنده و پویا به‌ سبب ارتباط مستقیم و رودررو با مخاطب خود، ابزاری شایسته برای هدایت جامعه به سمت و سوی کمال است.
در این پیام آمده است: همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن، که پیشینه فرهنگی تاثیرگذاری بر فرهنگ و هنر سرزمین پهناور ایران اسلامی دارد، اینک سالیان سال است که میزبانی بزرگترین رخداد فرهنگی و هنری کودک و نوجوان را به‌عهده گرفته است.
در ادامه این پیام عنوان شده است : در این میان هر ساله شاهد پر کشیدن و پرواز استعدادهای شکوفا در آسمان صحنه های نمایش این دیار است و بی شک تثبیت برنامه های علمی و فرهنگی به نام و نشان همدان به ‌ویژه در حوزه هنر یکی از راه های معرفی و پاسداشت تاریخ سرافراز این دیار است.
وی در ادامه این پیام آورده است: اگر همدان به قطب فعالیت های کودک تبدیل شود که گام‌های بزرگی دراین زمینه برداشته شده علاوه بر دفاع از هویت این استان می تواند راهی برای شکوفایی استعدادهای فرزندانمان باشد.
عبادی در این پیام می افزاید: جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان فرصت هنری ویژه ای است که در دست فرزندان ماست که در این زمینه خود را بیازمایند و در معرض قضاوت متخصصان ملی و جهانی قرار دهند.
رئیس بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ادامه داده است: بسی مایه افتخار است که در بیست و چهارمین دوره برگزاری این جشنواره نیز، شاهد اجرای نمایش های ارزنده کودک و نوجوان از جای جای سرزمین سرافرازمان و دیگر نقاط جهان باشیم و این جشنواره که سکه اش به نام همدان ضرب شده با بالندگی و شکوهمندی جای خود را در بین فعالیت های این حوزه هم در منظر ایران و هم جهان پیدا کرده است.
عبادی در این پیام ابراز امیدواری کرد: با همکاری دستگاه های علمی و فرهنگی استان بتوان در شاخه های دیگر علم، فرهنگ و هنر جشنواره های دائمی در جهت تثبیت موقعیت فرهنگی استان به دست آورده و برگزار کنیم.
بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی از 10 تا 15 آذر ماه در شهر تاریخی همدان برگزار می شود.
7523/2087
دریافت کننده: مرضیه بختیاری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.