سرهنگ سعید اسماعیلی روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جاده گنجنامه - تویسرکان 35 کیلومتر و نسبت به جاده همدان - جوکار - تویسرکان کوتاهتر است به همین علت شاهد استقبال رانندگان برای تردد از این مسبر هستیم.
وی اضافه کرد: مسیر گنجنامه - تویسرکان دارای شیب های تند، پیچ های خطرناک و پرتگاه های خطرآفرین است و هر ساله با نزدیک شدن به فصل زمستان این مسیر با استفاده از نیوجرسی یا ریختن چند تن خاک مسدود می شود.
جانشین پلیس راه استان همدان اظهار کرد: شهروندان می توانند به جای جاده گنجنامه - تویسرکان، از مسیر جایگزین همدان - جوکار- تویسرکان و بالعکس برای تردد استفاده کنند.
سرهنگ اسماعیلی درباره ضرورت مسدود شدن این مسیر گفت: با توجه به کم عرض بودن جاده و نبود شانه خاکی مناسب نمی توان با استفاده از خودروهای راهداری این مسیر را در فصل زمستان پاکسازی کرد.
وی ادامه داد: در چنین شرایطی اگر حادثه ای برای خئودرویی رخ دهد امکان امداد رسانی نیز وجود ندارد بنابراین برای پیشگیری از بروز هر گونه خطری، این مسیر با نزدیک شدن به فصل زمستان مسدود شده و در فروردین ماه با ذوب شدن برف ها و گرم شدن سطح زمین دوباره بازگشایی می شود.
استان همدان دارای پنج هزار و 400 کیلومتر انواع راه بزرگراه، آزاد راه، راه اصلی و فرعی، روستایی و شوسه است.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.