علیرضا گوهری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سوئیت و خوابگاه های هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان با ظرفیت 75 نفر پذیرای بستگان حادثه دیده زلزله منطقه غرب کشور خواهد بود.
وی اضافه کرد: در راستای کمک به زلزله زدگان غرب کشور تاکنون 70 میلیون ریال از محل کمک های نقدی کوهنوردان جهت تهیه اقلام ضروری و ارسال به مناطق حادثه دیده اقدام شده ضمن اینکه هیات کوهنوردی شهرستان بهار نیز 300 کیلوگرم سیب زمینی و یک هزار قرص نان تهیه و ارسال کرده است.
گوهری بیان کرد: هم اکنون نیز 30 کوهنورد باتجربه و آموزش دیده آماده اعزام به مناطق زلزله زده هستند و در صورت نیاز این تعداد به غرب کشور عزیمت می کنند.
وی یادآور شد: با هماهنگی لازم با مدیر بیمارستان بعثت همدان و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان مقرر شد خوابگاه های مجموعه سنگنوردی فرهاد رایگان در اختیار بستگان حادثه دیده قرار گیرد.
وی بیان کرد: سوئیت های مجموعه ورزشی فرهاد همدان دارای تجهیزات کامل است و هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان آمادگی کامل برای پذیرایی از بستگان حادثه دیده این سانحه دلخراش را دارد.
این مجتمع در کنار بیمارستان بعثت شهر همدان قرار گرفته و دسترسی برای تردد در این مسیر راحت است.

به گزارش ایرنا، زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده، زیان ها و آسیب های زیادی به بار آورده است.
این زلزله به هفت شهرستان و یکهزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.
2087/7520
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.