علی دارابی روز چهارشنبه در آئین معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز همدان اظهار کرد: صدا و سیما علاوه بر اینکه زبان بیان مشکلات مردم باشد باید خدمات مسئولان را نیز به گوش مردم برساند.
وی تاکید کرد: همانطور که در جنگ سخت نیروهای نظامی می جنگند و توفیق می آفرینند، در جبهه جنگ نرم نیز رسانه و صدا و سیما می جنگند و این جنگ نیازمند لوازمی است که باید توسط مدیران تامین شود.
معاون امور استان های سازمان صدا و سیما اظهار کرد: این سازمان با بیش از 145 شبکه رادیو و تلویزیونی به 35 زبان فراملی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.
دارابی بیان کرد: صدا و سیمای مرکز همدان در دوره مدیریت مدیرکل سابق، قطب انیمیشن کشور شد و رتبه های نخست و سوم حوزه صدا و سیما را در کشور کسب کرد.
وی اضافه کرد: کار رسانه از مشاغل سخت و زیان آور به شمار می رود، بر این اساس مدیران طبق برنامه سازمان صدا و سیما پس از 25 سال فعالیت بازنشسته می‌شوند.
دارابی ادامه داد: مدیرکل جدید صدا و سیمای همدان سال ها در بخش‌ های مختلف صدا و سیما خدمت کرده است و یکی از کارهای شاخص و ملی این مدیر راه اندازی پیرغلامان اهل بیت بشمار می رود.
وی تاکید کرد: استان همدان دارای نیروهای پرتوان و شایسته ای است و مدیر جدید صدا و سیمای همدان باید پنج مدیر جدید برای اعزام و تصدی مدیریت در دیگر استانها تحویل صدا و سیما بدهد.
به گزارش ایرنا، به دنبال بازنشست شدن 'حسین میسر' مدیرکل سابق صداسیمای مرکز همدان، 'مهدی دهقان نیری' به عنوان مدیرکل جدید این حوزه معارفه شد.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.