سعید جامه بزرگی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هم اینک 2 بلوک خوابگاهی و مجتمع رفاهی فدک دانشگاه آزاد اسلامی همدان برای اسکان موقت هم ‌وطنان با ظرفیت یک هزار نفر آماده سازی شده است.
وی بیان کرد: در حال حاضر تمامی امکانات موجود در دانشگاه آزاد اسلامی همدان به منظور کمک رسانی به هموطنان آسیب دیده و داغدار زلزله غرب کشور مهیا است و در صورت نیاز نیز توان اعزام نیرو را داریم.
جامه بزرگی خاطرنشان کرد: همچنین با سازمان انتقال خون برای گروه سیار خون گیری در دانشگاه آزاد اسلامی همدان هماهنگی لازم صورت گرفته است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان یادآور شد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، در صورت نیاز نیروهای متخصص اعم از کارمندان، دانشجویان و اعضای هیات علمی با هماهنگی سازمان هلال‌ احمر به‌ عنوان امدادگر به مناطق زلزله ‌زده اعزام خواهند شد.
به گزارش ایرنا، زلزله ای شامگاه یکشنبه گذشته به بزرگی 7.3 ریشتر در شرق عراق و در نزدیکی قصرشیرین رخ داد که لرزش آن تا تهران و استان های مرکزی ایران احساس شد.
بر اساس آخرین آمارها این زلزله بیش از 450 کشته و افزون بر هفت هزار مصدوم داشته است و بیشترین خسارت ها مربوط به شهرستان سرپل ذهاب می شود.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.