به گزارش ایرنا در پایان دور سوم مرحله نیمه نهایی قهرمانی مردان کشور عصر / جمعه /'ماهان رمضانی' با کسب پیروزی در هر سه دیدار به تنهایی در صدر جدول رده بندی بازی ها قرار گرفت.
همچنین محمدامین طباطبایی از تهران با 2.5 امتیاز دوم است، شاهین لرپری زنگنه از اصفهان، امیرمسعود مرادی از همدان و بردیا ویسی از البرز با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر به ترتیب در رده های سوم تا پنجم هستند.
از مجموع 20 شطرنجباز برتر این دور از رقابت ها به جز ماهان رمضانی که با سه پیروزی و سه امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است، شطرنجبازان دوم تا پانزدهم جدول 2.5 امتیازی هستند.
همچنین شطرنجبازان شانزدهم تا بیستم جدول نیز با 2 امتیاز و به نسبت پوئن شکنی قرار گرفته اند.
نکته جالب توجه عنوان یازدهمی احسان قائم مقامی تا پایان دور سوم این رقابت ها است.
مسعود مصدق پور یکی از مدعیان شطرنج کشور نیز در رده هفتم قرار گرفته و پوریا درینی شطرنجباز مطرح کرمانی نیز تا این دور از بازی ها رتبه دوازدهم را به خود اختصاص داده است.
دور چهارم این رقابت ها امروز شنبه در سالن شهید حاجی بابایی شهر مریانج آغاز می شود.
رئیس هیات شطرنج استان همدان در خصوص این رقابت ها گفت: جشنواره بزرگ شطرنج مردان ایران با حضور 66نفر از راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی شامل قهرمانان شطرنج استانهای کشور، منتخبان جشنواره مردان کشور و همچنین 10 نفر از ریتینگ داران برتر کشور تا هفدهم ماه جاری به میزبانی هیات شطرنج استان همدان و در محل سالن شهید حاجی بابایی مریانج جریان دارد.
احمد علی بابایی افزود: این رقابت ها در 9 دور و به روش سوئیسی برگزار شده و 10 نفر برتر به مرحله نهایی راه خواهند یافت.
وی یادآور شد: استان همدان نیز در مرحله نیمه نهایی 6 نماینده دارد.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.