به گزارش ایرنا، مرحله نیمه ‌نهایی این مسابقات روز پنجشنبه در ورزشگاه ملل برگزار شد و فینالیست‌های این دوره از مسابقات مشخص شدند.
در مرحله نیمه‌نهایی امیرحسین بادی در مصاف با محمد کاگران توانست با نتیجه 2 بر یک پیروز شود و با شکست این تنیسور به فینال این دوره از مسابقات راه یابد.
در دیگر دیدار نیز معین محمدی به مصاف فرشاد طلاور رفت و توانست با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست دهد و به فینال راه پیدا کند.
رقابت های تنیس جایزه بزرگ اصفهان یادواره شهید حججی، با حضور 118 تنیسور از سراسر کشور از روز چهارشنبه هفته گذشته در مجموعه ورزشی ملل اصفهان آغاز شد.‌
در این رقابتهای 10 روزه، تنیسورهایی از استانهای تهران ، خوزستان، اصفهان، فارس، مازندران، قزوین، یزد، کرمان، قم، سمنان، آذربایجان شرقی، یزد و چهارمحال و بختیاری حضور دارند.
در جدول مقدماتی بازیها 57 تنیسور حضور دارند و در روز نخست مسابقات 25 دیدار برگزار می شود و با پایان جدول مقدماتی مسابقات 16 تنیسور فرصت حضور در جدول اصلی را به دست می آورند.
سرداوری این دوره از رقابت ها برعهده مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان است و سهیل صدری، احسان رحیمی، سام سرائیان ، سپهر سرائیان و محمد قنبری نیز امر قضاوت را بر عهده خواهند داشت.
7150 / 2093 ** خبرنگار: علی نعمانی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.