سرهنگ پاسدار مرتضی سیاهوشی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی بسیج دانش آموزی استفاده از نقطه نظرها و ایده های نو و خلاقانه دانش آموزان بسیجی است.
وی اضافه کرد: هدف بسیج دانش آموزی از اجرای این رویکرد محوری، رصد چالش ها و مشکلات حوزه دانش آموزی و چاره اندیشی برای رفع آنان است.
وی بیان کرد: برای رسیدن به این هدف مجمع همفکری شورای علوی ـ فاطمی متشکل از دانش آموزان بسیجی در مقاطع زمانی مختلف در طی سال برگزار می شود.
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه همدان گفت: دانش آموزان با حضور در این مجمع می توانند نحوه مدیریت جلسه، مطالبه گری و ارائه نقطه نظرها را تمرین کنند و این مجمع می تواند زمینه کادر سازی برای آینده کشور باشد.
سرهنگ سیاهوشی افزود: مجمع همفکری شورای علوی ـ فاطمی متشکل از پنج کارگروه شامل فرهنگی، سیاسی، عفاف و حجاب، فضای مجازی و تربیتی است.
وی اضافه کرد: ابتدا مسائل و مشکلات در کارگروه ها بررسی شده و پس از تائید آن توسط کارگروه این مسائل در مجمع همفکری طرح موضوع و درباره آن رای گیری می شود.
وی ادامه داد: چنانچه مساله مطرح شده به عنوان یک چالش مهم در شورای همفکری رای بیاورد، این موضوع به اداره کل آموزش و پرورش ابلاغ می شود تا برای رفع آن با همفکری دانش آموزان چاره ای بیاندیشند.
به گزارش ایرنا، در تقویم ملی، روز هشتم آبان به واسطه شهادت 'حسین فهمیده' به عنوان روز بسیج دانش‌ آموزی ثبت شده است و از روز هشتم تا 13 آبان هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است.
22 عنوان برنامه هفته بسیج دانش آموزی امسال در استان همدان برگزار می شود که در اولین روز از این هفته که به عنوان 'دانش‌آموز بسیجی، اخلاق و پایداری' نامگذاری شده است، مجمع همفکری شورای علوی ـ فاطمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش برگزار می شود.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.