امیر بحیرایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایش که دارای موضوع حماسی مذهبی است و گذری دارد به مصیبت های وارد شده اهل بیت (ع) در واقعه عاشورا و همچنین زندگی مردی که تمام عمر خود را صرف خدمت به عزاداران امام حسین(ع) کرده و اتفاقاتی که در این راه بر او گذشته است.
وی گفت: همچنین این نمایشنامه روایتی از جانفشانی های علمدار کربلا و شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش در واقعه کربلا و مصائبی که بر اسرا پس از این واقعه در شام وارد شده به همراه خطبه ماندگار حضرت زینب(س) است.
بحیرایی ادامه داد: کارگردانی این نمایشنامه را عباس گودرزی بر عهده دارد و میثم دارایی، محمد نهاوندی ، میلاد دارایی ، حامد اسماعیلی ، عباس گودرزی ، حسین شاهمرادی ، علیرضا سیف ، یونس روزبهانی ، مهران حاج بابایی ، امید جلالوند ، میلاد پاک نهاد، زهرا سمایی ، منا آقانوری و فاطمه حیدری در آن به ایفای نقش می پردازند.
وی اضافه کرد: این نمایشنامه از هشتم آبان ماه جاری آغاز شده و به مدت چهار روز از ساعت 16 بعدازظهر در محل تالار اندیشه مجتمع امام خمینی (ره) اداره ارشاد اسلامی نهاوند به روی صحنه رفته و علاقه مندان می توانند به صورت رایگان از آن نمایش دیدن کنند.
2087/7525 خبرنگار: وحید سیفی** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.