مدیرعامل باشگاه پاس همدان روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا گفت: آخرین قسط مالی این بازیکن به ارزش هفت هزار و 500 دلار پرداخت شد و فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) نیز طی نمابری از باشگاه پاس بابت انجام تعهدات اعمال شده قدردانی کرد.
محمدتقی رحیمی اظهار کرد: قرارداد کوتو به سال 86 و همزمان با انتقال پاس به همدان باز می‌گردد و از آن موقع تاکنون توجه جدی به اخطارهای فیفا نسبت به پرداخت بدهی او و خط کسر امتیاز نشده بود.
وی اضافه کرد: قبل از شروع رقابت هایی فصل قبل، فیفا طی نامه ای باشگاه پاس را با کسر 6 امتیاز محکوم کرد و همین مساله باعث شد تا به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود نکنیم.
رحیمی بیان کرد: با اهتمام ویژه مسئولان اجرایی استان توانستیم بدهی مالی این بازیکن شاکی را از طریق وکیل او پرداخت کنیم.
وی تصریح کرد: فصل 94-93 لیگ یک فوتبال کشور نمایندگانی از باشگاه پاس با هزینه بالا به برزیل سفر کردند تا نسبت به پرونده کوتو تخفیف اعمال کنند که اثری نداشت اما در فصل جاری و از طریق گفت وگو در فضای مجازی با نماینده این بازیکن برزیلی توانستیم 18 هزار دلار تخفیف بدون هیچ هزینه ای دریافت کنیم.
مدیرعامل باشگاه پاس همدان یادآور شد: در حکم دوم فیفا آمده بود که در صورت پرداخت نکردن بدهی این بازیکن، تیم پاس به لیگ دسته سه سقوط می کند و با این حال توانستیم باقی مانده طلب او را به صورت اقساطی به حسابش واریز کنیم.
پاس هم اینک در لیگ دسته 2 فوتبال کشور قرار دارد و در 9 سال گذشته یکی از ناکام ترین و پرهزینه ترین تیم های فوتبال ایران لقب گرفت.
این تیم امسال با کمتر از 10 میلیارد ریال روانه لیگ دسته 2 فوتبال کشور شده و با وجود بدهی های متعدد، هوادارانش امیدوار هستند پاس بتواند به لیگ یک صعود کند.
برای آگاهی از آخرین اخبار استان همدان با کانال ایرنا همدان در تلگرام irnahamadan@ همراه شوید.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.