سیدعبدی افتخاری پنجشنبه شب در پایان نشست وزیر ورزش و جوانان و روسای فدراسیون های ورزشی به میزبانی همدان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: این استانداردسازی مورد تاکید فدراسیون اسکی است و تغییراتی در پیست های کشور در حال شکل گیری است.
وی اضافه کرد: استانداردسازی پیست های اسکی به خصوص دستگاه ها باید به روز باشد و این موضوع توسط فدراسیون به صورت جدی پیگیری می شود و انتظار داریم دستگاه های ورزش استان ها توجه لازم را به این مهم داشته باشند.
افتخاری با اشاره به اینکه آرامش در ورزش اسکی کشور برقرار است، گفت: خوشبختانه فصل پرباری را در اسکی کشور شاهد بودیم و پس از اینکه برگزاری رقابت ها با افت مواجه شده بود، توانستیم رقابت های داخلی را به نحو مطلوب برگزار کنیم و اعزام های بین المللی را نیز داشته باشیم.
وی افزود: همچنین 18 دوره آموزشی - تخصصی را در رشته اسکی برگزار کردیم تا سطح دانش اسکی بازان و مربیان اسکی نیز در حد نیاز ارتقا یابد.
وی با اشاره به آماده سازی تیم های اسکی مردان و زنان کشورمان برای حضور قدرتمند در بازی های المپیک زمستانی 2018 گفت: تیم ملی اسکی آلپاین بانوان کشور اردوی تمرینی یک ماهه را در یخچال کمپ اینترتوکس در کشور اتریش برگزار کردند.
افتخاری بیان کرد: همچنین تیم‌ ‌ملی اسکی آلپاین مردان کشورمان نیز 2 روز قبل با هدایت علیداد ساوه شمشکی جهت برگزاری اردوی 25 روزه عازم اینترتوکس اتریش شد.
وی خاطرنشان کرد: هدف ما از برپایی این اردوها کسب بهترین نتایج در رقابت های المپیک زمستانی 2018 است.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.