به گزارش روز پنجشنبه ایرنا فتحعلی حسینی در کمیته برنامه ریزی رزن تاکید کرد: این میزان اعتبار برای تکمیل کنارگذر شهر رزن در 2 قطعه و کریدور شمال استان در 3 قطعه هزینه می شود.
وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت جوی، برودت هوا و شرایط کار در شهرستان رزن اداره ها طرح های در دست اقدام خود را تعیین تکلیف کنند.
وی تاکید کرد: با وجود اینکه تاکنون 2 میلیارد ریال از اعتبارات استانی به طرح کتابخانه شهدای گمنام تخصیص یافته ولی تا دهه فجر امسال وضعیت این طرح باید تعیین تکلیف شود.
فرماندار رزن با انتقاد از روند اجرای طرح های نیمه تمام برخی حوزه ها تصریح کرد: تکمیل نشدن طرح ها در حالیکه هم اینک 90 درصد پیشرفت دارند نشان از ضعف مسئولان است.
حسینی هنر و توانایی مسئولان را در مدیریت، جذب و نظارت بر بودجه ها عنوان کرد و گفت: یکی از مهمترین مشکلات در زمینه طرح ها نظارت بر روند اجرای آنها است.
وی با ذکر این سئوال که چرا طرحی که باید 50 سال عمر کند عمر مفید آن به کمتر از پنج سال می رسد گفت: توجه نکردن به کیفیت در اجرای طرح ها خیانت به بیت المال است.
فرماندار رزن با بیان اینکه مسئولان دستگاه های اجرایی این شهرستان باید آمار طرح های قابل واگذاری به بخش خصوصی را جمع بندی و ارائه کنند گفت: در دست داشتن برخی از طرح ها به نفع دولت نیست و بهتر است به بخش خصوصی واگذار شود.
حسینی ادامه داد: اعتبارات عمرانی شهرستان رزن در سال جاری از افزایش 40 درصدی برخوردار است و بیشترین تخصیص اعتبارات برای طرح هایی با پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد خواهد بود.
فرماندار رزن افزود: امسال بیش از 310 میلیارد ریال اعتبار در کمیته ی برنامه ریزی استان برای رزن پیش بینی شده است در حالیکه سال گذشته بیش از 180 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به این شهرستان اختصاص یافته بود.
شهرستان رزن هم اینک از 81 کیلومتر بزرگراه برخوردار است که 48 کیلومتر آن پیش از دولت یازدهم و 33 کیلومتر آن در چهار سال گذشته احداث شده است.
در حال حاضر کنار گذر شهر رزن و راهرو (کریدور) شمالی استان مهمترین طرح های شهرستان رزن هستند که بهره برداری از آنها نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی و توسعه اقتصادی این شهرستان دارد.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.