حسن عروتی موفق روز سه شنبه در حاشیه بازدید از درمانگاه تامین اجتماعی اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: درمانگاه شهرهای نهاوند، تویسرکان و اسدآباد از عمومی به تخصصی ارتقا یافته اما به علت نداشتن پزشک متخصص از ارائه خدمات تخصصی به بیماران عاجز هستند.
وی تصریح کرد: در این رابطه تلاش های زیادی صورت گرفته اما نیازمند پیگیری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جذب سهمیه مناطق محروم است.
عروتی با بیان اینکه هم اکنون در درمانگاه ها 2 پزشک عمومی و یک ماما حضور دارند گفت: جذب متخصص اطفال، زنان و داخلی در این درمانگاه ها ضروری است.
معاون درمان تامین اجتماعی استان گفت: 280 تخت فعال در بیمارستانهای آتیه همدان و غرضی ملایر و همچنین 2 پلی کلینیک و درمانگاه تخصصی درهمدان به بیماران خدمات رسانی می کند.
وی با بیان اینکه 2 درمانگاه در شهرستان رزن و بهار راه اندازی می شود افزود: درمانگاه رزن 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در دهه فجر بهره برداری می شود و عملیات ساخت درمانگاه بهار نیز بزودی آغاز می شود.
عروتی، درمانگاه اسدآباد را منطبق با استانداردهای موجود دانست و گفت: کیفیت خدمات دهی به بیماران در این مجموعه مطلوب است.
وی همچنین به راه اندازی بخش دندانپزشکی در درمانگاه اسدآباد اشاره کرد و افزود: تا 2 ماه آینده با جذب پزشک و تجهیزات مورد نیاز، مردم از خدمات دندانپزشکی نیز بهره مند می شوند.
معاون درمان تامین اجتماعی استان با بیان اینکه تمام خدمات ارائه شده به مراجعین به طور100 درصد رایگان انجام می شود، افزود: در 6 ماه نخست امسال 21 هزار و 170 نفر به درمانگاه اسدآباد مراجعه کرده اند.
760هزار نفر از جمعیت استان همدان بیمه تامین اجتماعی هستند.
شهرستان اسدآباد با 100 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
7527/2087
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.