سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان سه شنبه شب در این باره گفت: امشب در صحن شورای اسلامی شهر همدان، حسین مرادی با کسب 11 رای قاطع به عنوان شهردار جدید شهر همدان برگزیده شد.
کامران گردان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهردار جدید همدان پیشتر شهردار سابق مناطق 22 و چهار تهران و مدیرکل فعلی امور مناطق شهرداری تهران است و از بین چهار گزینه نهایی شهرداری همدان توانست اعتماد تمامی اعضای شورای اسلامی شهر همدان برای کسب کرسی شهرداری را جلب کند.
وی اضافه کرد: برای انتخاب شهردار سعی کردیم گزینه ای که توانایی لازم را برای مدیریت کلانشهر همدان داشته باشد، مورد توجه قرار دهیم و در نهایت اجماع نظر اعضای شورا به انتخاب حسین مرادی انجامید.
گردان با بیان اینکه در بین گزینه های پیشین مطرح شده برای این سمت نیز افرادی داشتیم که بتوانند شهردار این کلانشهر شوند و میان آنها حتی گزینه های بومی توانمند نیز وجود داشت، افزود: اما گزینه های مطرح شده قبلی مورد اجماع اعضای شورای شهر همدان قرار نداشتند و در نهایت حسین مرادی آرای کامل را کسب کرد.
وی اضافه کرد: ایجاد تحول در شهر همدان مورد انتظار مردم این کلانشهر است و امیدواریم شهردار جدید در اداره مدیریت شهری موفق باشد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: حسین مرادی دانش آموخته دوره دکترای عمران است و تبحر و تجریه لازم در امور شهری و شهرداری دارد.
به گزارش ایرنا، حسین مرادی 42 ساله و متولد اصفهان است و در سوابق وی شهرداری مناطق 22 و چهار تهران به چشم می خورد و 12 سال در سمت های رئیس اداره نظارت، مشاور معاون شهرسازی، معاون حوزه معاونت شهرسازی و معماری و قائم مقام منطقه 22 تهران دیده می شود.
شورای اسلامی شهر همدان در 2 ماه گذشته از بیش از 40 گزینه شهرداری برنامه دریافت کرده بود.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.