علی ضمیری کامل روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در ارزیابی کارشناسان اداره ورزش و جوانان همدان، هیات دو ومیدانی توانست بالاترین امتیاز را کسب کند.
وی بیان کرد: در جمع بندی برترین هیات های ورزشی همدان در حوزه قهرمانی، در6 ماهه نخست امسال هیات های دو ومیدانی ، جودو و قایقرانی در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.
علی ضمیری کامل افزود: همچنین هیات های تکواندو، بوکس، فوتبال و والیبال در رتبه های چهارم تا هفتم این ارزیابی قرار گرفتند.
وی ادامه داد: در حوزه ورزش همگانی نیز هیات ورزش های همگانی در رتبه نخست ارزیابی قرار گرفت و هیات های پهلوانی و زورخانه ای و ورزش های بیماران خاص در رتبه های بعدی قرار گرفتند.
وی با اشاره به 10 هیات ضعیف اعلام شده در ارزیابی کارشناسان گفت: در این ارزیابی هیات های سه گانه، تیراندازی، نجات غریق، ناشنوایان، وزنه برداری، بولینگ و بیلیارد، ورزش های جانبازان و معلولان، اسکی، ژیمناستیک و اسکواش در رتبه های انتهایی این ارزیابی قرار گرفتند.
وی خاطرنشان کرد: کم توجهی در ارسال اطلاعات، اعزام نکردن ورزشکار به رقابت های کشوری، کاهش ورزشکاران سازمان یافته، برگزارنکردن لیگ های استانی و ارتقا ندادن سطح داوران و مربیان می تواند نقش مهمی در کاهش رتبه هیات ها در این ارزیابی داشته باشد.
معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان با تاکید بر اینکه حمایت از ورزشکارانی که شانس مدال آوری و کسب موفقیت در رویدادهای مهم ورزشی را دارند از جمله اهداف اداره کل و هیات ورزشی استان است گفت: در همین راستا نیازمند حمایت روزافزون وزراتخانه و فدراسیون های ورزشی هستیم.
وی افزایش حضور ورزشکاران استان در بازی‌های آسیایی دوره آینده و کسب نتایج درخشان توسط آنان را از نتایج قابل پیش‌بینی اجرای این طرح دانست و ادامه داد: هم اینک طرح نخبه ‌یابی و نخبه‌ پروری ورزشکاران در2 بخش آقایان و بانوان در حال اجرا است.
هم اینک بیش از 60 هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در سطح استان همدان فعالیت دارند.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.