آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه دوم آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان، افزود: دشمنان و منافقین در ظاهر خود را مخالف تجزیه عراق معرفی می کنند ولی در باطن هدف یاد شده را دنبال می کنند.
وی تصریح کرد: نیروهای حزب الله لبنان و رزمندگان ایران، گلوگاه اسرائیل را فشار داده اند و هم اینک رژیم صهیونیستی در لاک خود زندانی شده است.
امام جمعه همدان اضافه کرد: در چنین وضعیتی که رژیم صهیونستی در حال نابودی است، دشمنان دنبال ایجاد اسراییل دیگری در مجاورت ایران هستند.
آیت الله طه محمدی تصریح کرد: برخی فریب خوردگان از این اقدام کردستان عراق ابراز شادی می کنند و نمی دانند چه اتفاقی در حال رخ دادن است.
وی تاکید کرد: کشورهای اسلامی و غیراسلامی تمامیت ارضی عراق را تائید می کنند و این مسلمان نمایان اجیر بیگانه، به زودی مزد عملکرد خود را خواهند گرفت.
آیت الله طه محمدی در بخش دیگری از خطبه ها، گفت: واقعه عاشورا تقابل دو جبهه حق و باطل را به تصویر می کشد، تصویری که در جبهه حق همه فضیلت ها و خوبی ها مجسم و ملموس دیده می شود و در جبهه باطل زشتی ها و بدی ها وجود دارد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اظهار کرد: امام حسین (ع)، بزرگ پرچمدار آزادی بشریت از قید بند اسارت های اخلاقی، فکری و اعتقادی است.
نماینده ولی فقیه در استان همدان اضافه کرد: آنهایی که دم از امام حسین (ع) می زنند نباید نسبت به مشکلات افراد حتی غیرمسلمان، یهودی و مسیحی بی تفاوت باشند.
وی افزود: هزاران کودک در جهان از جمله یمن آواره شدند و دنیا نسبت به این معضل بی تفاوت است و این بیانگر مرگ انسانیت است.
آیت الله طه محمدی با تاکید بر اینکه در زمینه معرفت حسین شناسی خوب عمل نشده است، اظهارکرد: در عصر حاضر، دنیا پرستی به قدری برای انسان ها جلوه نمایی کرده که موجب فراموشی انسانیت و تلاش برای کسب مادیات شده است.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.