علی مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این محموله غیر بهداشتی در گشت و بازرسی ماموران کلانتری یوسف آباد از یک خودروکشف و توقیف شده است.
وی تصریح کرد: این کره ها در یکی از روستاهای اسدآباد به صورت غیر مجاز و با روغن های نباتی و صنعتی تهیه و روانه بازارهای مصرف می شود.
رئیس مرکز بهداشت اسدآباد با بیان اینکه کره های کشف شده فاقد کیفیت و استانداردهای بهداشتی است، افزود: براساس آزمایش های صورت گرفته این ماده غذایی قابلیت و صلاحیت مصرف ندارد.
مرادی با بیان اینکه این محموله پس از اخذ مجوز قضایی معدوم سازی شد به مصرف کنندگان هشدار داد: در خرید لبنیات سنتی دقت بیشتری کرده و از مراکز مجاز و دارای پروانه بهداشتی خرید کنند.
مرادی گفت: کره یکی از فرآورده های لبنی است که مورد تقلب بسیاری از سودجویان قرار می گیرد و شاید با اندک توجهی مصرف کننده بتواند با استفاده از ذائقه خود و بو و طعم به تقلبی بودن آن پی ببرد.
رئیس مرکز بهداشت یادآورشد: متخلفان به جای چربی طبیعی در شیر و ماست از مارگارین و یا روغن های نباتی استفاده کرده وچون قیمت اینگونه روغن ها از کره ارزانتر است این عمل برای آنها مقرون به صرفه خواهد بود.
شهرستان اسدآباد با 100 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
7527/2087
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.