به گزارش ایرنا هفته چهارم این مسابقات با 15 بازی در سه گروه از فردا سه شنبه آغار می شود و پاس همدان از گروه سه میزبان پالایش نفت آبادان است.
پاسی ها هم اینک با سه امتیاز رتبه هفتم جدول گروه خود را در اختیار دارند و پالایش آبادان نیز با چهار امتیاز و یک پله بالاتر از تیم میزبان در رده ششم جدول قرار گرفته است.
شاگردان عباس سرخاب هفته قبل با شکست پرانتقاد مقابل بعثت کرمانشاه از گردونه تیم های مدعی گروه سه فاصله گرفتند و حالا در این بازی محکوم به پیروزی هستند تا بتوانند بازهم به رده های بالای جدول برسند.
این تیم در سه بازی اخیر خود یک برد و 2 شکست را متحمل شده که همین وضعیت انتقادهای گسترده ای را به دنبال داشته است.
سرخاب و دیگر اعضای کادر فنی تیم پاس با درس گرفتن از سه دیدار گذشته و رفع نقاط ضعف تیم خود، در مقابل پالایش آبادان چاره ای جز پیروزی ندارند تا نگاه انتقادآمیز هواداران را تغییر دهند.
این تیم در صورت پیروزی در بازی فردا سه شنبه مقابل پالایش آبادان می تواند امیدوار به صعود چند پله ای باشد.
هم اینک پاس با نفت امیدیه صدرنشین جدول چهار امتیاز فاصله دارد که می تواند با پیروزی در بازی فردا این فاصله را به حداقل برساند.

** کار سخت پالایش آبادان
تیم پالایش آبادان که بازی نخست خود در فصل جاری لیگ 2 را به دلیل عدم حضور حریف سه بر صفر برنده اعلام شد، به لطف تساوی هفته قبل مقابل نفت امیدیه توانست در میانه جدول رده بندی گروه سه قرار گیرد.
این تیم جنوبی از سه بازی اخیر خود یک برد، یک تساوی و یک شکست را در کارنامه اش داشته و روند خوبی را سپری نکرده است.
آنها در هفته دوم و در دیدار خارج از خانه یک بر صفر برابر خوشه طلایی ساوه تن به شکست دادند و در هفته سوم نیز با تلاش فراوان توانستند یه تساوی مقابل نفت امیدیه کسب کنند.
پالایش آبادان در شرایطی فردا مقابل پاس همدان صف آرایی می کند که در صورت پیروزی می تواند به جمع تیم های بالانشین جدول اضافه شود.
شکست در مقابل پاس نیز شاید این تیم را به قعر جدول رهسپار کند و تساوی نیز نماینده جنوب را در میانه جدول حفظ می کند.

** برنامه هفته چهارم لیگ 2 (گروه سه)

شهرداری بم - بعثت کرمانشاه
خیبر خرم آباد - گیتی پسند اصفهان
خوشه طلایی ساوه - شهرداری فومن
پاس همدان - پالایش آبادان

چهارشنبه 5 مهر
نفت امیدیه - شهرداری همدان
تیم پاس همدان در هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از ساعت 15 و 30 دقیقه روز سه شنبه در ورزشگاه شهدای قدس این شهر میزبان پالایش نفت آبادان است.
2087/7520
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.