به گزارش ایرنا مدیر آموزش و پرورش نهاوند در این آیین در آموزشگاه ابتدایی شهید حسنگاویار افزود: تعداد نوآموزان ورودی مدارس ابتدایی سال تحصیلی جاری در مقایسه با سال گذشته 250 نفر افزایش داشته است.
هادی سلگی افزود: مراسم رسمی آغاز سالتحصیلی جدید روز شنبه اول مهر ماه در 253 آموزشگاه شهرستان برگزار می شود که به صورت نمادین زنگ بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس در دبستان شهید طالبیان و با حضور مسئولان بر گزار می شود.
وی گفت: همچنین به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس زنگ مقاومت نیز روز شنبه در یکی از مدارس نهاوند به صدا در می آید و برنامه های ویژه تدارک دیده شده در هفته آینده در سطح مدارس اجرا خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش نهاوند به برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: به منظور آشنایی دانش آموزان با فرهنگ جهاد و شهادت و همچنین رشادتهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس برنامه های مختلفی مانند تشکیل نمایشگاه ، صبحگاهای مشترک در مدارس و بیان خاطرات دفاع مقدس در مدارس توسط راویان جنگ اجرا می شود.
در شهرستان نهاوند بیش از 24 هزار دانش آموز در 253 آموزشگاه حضور می یابند.
جشن شکوفه ها نیز با هدف آشنایی نوآموزان با فضای آموزشگاه یک روز قبل از آغاز سال تحصیلی رسمی برگزار می شود که امسال به دلیل تعطیل بودن این مراسم روز 29 شهریور انجام گرفت.
شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 190 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.
2087/7525 خبرنگار : وحید سیفی** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.