به گزارش ایرنا حسین افشاری روز سه شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان اظهار کرد: کلیات لایحه ایجاد منطقه اقتصادی اسدآباد در هیات دولت ومجلس شورای اسلامی به‌ زودی تصویب نهایی خواهد شد.
وی با اشاره به آغاز مقدمات اولیه این طرح گفت: زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح جانمایی شده و امکانات زیربنایی شامل آب، برق، گازو راه دسترسی در حال بررسی و تامین است.
افشاری هدف از ایجاد منطقه ویژه اقتصادی را جذب سرمایه گذار عنوان کرد و افزود: این امر در سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی نیزمورد تاکید قرار گرفته و منطقه ویژه با این پشتوانه مشمول دریافت حمایتهای دولت و معافیت ها خواهند شد.
فرماندار اسدآباد تصریح کرد: دولت با اینکار موانع و مشکلات پیش روی تولید و سرمایه گذاری بخش خصوصی را برمی دارد تا زمینه توسعه و اشتغال مناطق محروم و کمتر توسعه یافته فراهم شود.
افشاری وجود پنج هزار کامیون و تریلر و نقش اسدآباد در جابجایی کالا، قرار گرفتن بر شاهراه ارتباطی 6 استان غربی و جنوب غربی کشور، وجود معادن غنی آهن و ترکیباتش و تکمیل چرخه تولید فولاد را از ویژگی های کم نظیر این شهرستان برای حضور سرمایه گذاران دانست.
وی با تاکید بر مزیت های اسدآباد به سرمایه گذاران اطمینان خاطر داد: سرمایه گذاری در این منطقه با امنیت و اطمینان خواهد بود و بازگشت سرمایه و سود صاحبان سرمایه حتمی است.
شهرستان اسدآباد با 100 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
7527/2087
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.