به گزارش ایرنا نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در این آیین اظهار کرد: طرح تحول نظام سلامت یک قله طلایی برای ملت و دولت یازدهم بود.
حجت الاسلام احد آزادی خواه با اشاره به سفر سال گذشته پر خیر و برکت وزیر بهداشت به ملایر افزود: طبق سخنان وزیر بهداشت ملایر به عنوان قطب جنوب استان همدان ، نیازمند یک بیمارستان جامع است.
وی اختصاص دستگاه ام ار آی به بیمارستان امام حسین(ع)، ایجاد مرکز آنژیو گرافی و دانشکده پزشکی و پیراپزشکی را از جمله ثمره های سفر وزیر بهداشت برشمرد و افزود: راه اندازی مرکز آنژیوگرافی یک ضرورت برای بیماران جنوب استان و شهرهای همجوار است که خواستار پیگیری معاون پرستاری وزیر بهداشت برای راه اندازی سریعتر این مرکز در ملایر هستیم.
وی ابراز امیدواری کرد: با اهتمام معاون پرستاری وزیر بهداشت به زودی شاهد راه اندازی و جذب دانشجو در دانشکده پرستاری در ملایر باشیم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه انقلابی در حوزه سلامت به وجود آمد، گفت: از محل طرح تحول سلامت 330 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و ساخت مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان ملایر اختصاص یافت.
عبدالعظیم رضایی اظهار کرد: در همین رابطه از سال گذشته عملیات اجرایی 77 طرح بهداشتی و درمانی و بهسازی خانه های بهداشتی آغاز شد که هم اکنون 27 خانه بهداشت با اعتباری بیش از 51 میلیارد ریال افتتاح شد.
وی اجرای طرح تحول سلامت را نقطه عطفی در دولت یازدهم دانست و گفت: اجرای این طرح تدبیری در راستای استفاده از امکانات و منابع کشور برای عموم مردم بود.
رضایی ادامه داد: هفته دولت امسال 208 طرح عمرانی با اعتباری بیش از 810 میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
روز پنجشنبه با حضور معاون پرستاری وزیر بهداشت 30 طرح بهداشتی و درمانی با عتبار 52 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالع بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شدهداست
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.