محسن مرادی پناه روز دوشنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها افزود: سایت تجاری شهرداری لالجین با زیر بنای 920 متر مربع در 2 طبقه با هفت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار احداث شده است.
وی ادامه داد: تکمیل یادمان شهدای گمنام لالجین با یک میلیارد ریال و همزمان با آن افتتاح معابر آسفالت ریزی شهر لالجین با 9 هزار 300 تن آسفالت با اعتباری بالغ بر14 میلیارد ریال و پیاده روسازی معابر عمومی به مقدار 2 هزار متر مربع با یک میلیارد و 200 میلیون ریال و زیرسازی و روسازی معابر با 12 هزار و 311متر مربع با 110 متر مربع وجدولگذاری به مقدار یک هزار و 200 متر طول با 960 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
فرماندار بهار گفت: تجهیز و بهره برداری چاه آبرسانی شهر لالجین با اعتباری بالغ برهشت میلیارد ریال و افتتاح خانه اقامتی (بوم گردی) روستای آقبلاغ لتگاه از توابع لالجین به مساحت900 متر با اعتباری بالغ بریک میلیارد ریال بهره برداری شد.
گفتنی است بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری همدان در هفته دولت امسال 859 طرح با هشت هزار و 830 میلیارد ریال با حضور مقام های کشوری و استانی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
7523/2087
خبرنگار: مرضیه بختیاری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.