به گزارش ایرنا محمد کاظمی عصر شنبه به مناسبت هفته دولت در دیدار مردمی با اهالی شهر زنگنه ملایر اظهار کرد: دولت یازدهم در دوره قبل خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه کرد که این خدمات قابل مقایسه با دولت گذشته نیست.
وی افزود: همانگونه که دولت گرانی و تورم را اصلاح کرد و فضای بین المللی از هر لحاظ آماده است، امیدواریم اقتصاد همچنان به سمت پویایی پیش برود، در بخش مسکن رونق ایجاد شود و شاهد حل مشکل رکود در کشور نیز باشیم.
وی اشتغال و تولید را مشکل کنونی کشور دانست و بیان کرد: بدون سرمایه گذاری حل مشکل اشتغال و تولید امکان پذیر نیست و با توجه به اینکه دولت منابع مالی برای این امر ندارد، باید به سمت سرمایه گذاری خارجی برویم.
کاظمی ادامه داد: با همت و تلاش دولت تدبیر و امید، به شدت با استقبال سرمایه گذاران خارجی مواجه هستیم و به تازگی نیز بزرگترین سرمایه گذاری خارجی را با شرکت توتال فرانسه بستیم.
وی با بیان اینکه دولت باید از توجه کشورهای اروپایی برای سرمایه گذاری در کشور نهایت استفاده را داشته باشد گفت: ما در مجلس در جهت پاسخ به خواسته های مردم و انجام برنامه های دولت، به پیشنهادهای رئیس جمهوری برای انتخاب وزرا رای اکثریت دادیم و حالا نوبت دولت است.
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس دهم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: مسئولان نظام باید با عملکرد درست خود نشان دهند که یاد شهیدانی که در این مسیر گام برداشتند را همیشه زنده نگه می دارند.
کاظمی امنیت موجود در کشور را حاصل تلاش های مجدانه افرادی که دل در گرو انقلاب دارند، دانست و ابراز امیدواری کرد: در سایه این امنیت آینده ای با توسعه ای بهتر و پیشرفتی بهینه تر داشته باشیم.
معاون اقتصادی و منابع انسانی استاندار همدان نیز اشتغال را مشکل کنونی کشور دانست و افزود: تا زمانیکه سرمایه گذاری در کشور صورت نگیرد، مشکل اشتغال حل نمی شود.
رضا قیاسی اظهار کرد: تمام تلاش دولت تدبیر و امید این بود که تعامل با دنیا برقرار شود که در عرصه سیاست خارجی بسیار خوب عمل کرد.
وی با اشاره به حمایت قاطع مجلس از دولت و دادن رای اعتماد به وزاری پیشنهادی رئیس جمهوری گفت: همه باید برای توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور به دولت کمک کنیم تا با حمایت مردمی، دولت بتواند رکود حاکم در کشور را بشکند.
وی رونق بخش مسکن را از دیگر اولویت های دولت برشمرد و بیان کرد: با توجه به اینکه ایران به عنوان پل شرق و غرب آسیا به شمار می رود و نیروی جوان و پرانرژی و خوش فکری دارد، از این فرصت باید در جهت تولید و اشتغال استفاده کنیم.
قیاسی ادامه داد: با تیم کاری متخصصی که در دولت دوازدهم و همچنین استان همدان وجود دارد، بتوانیم همانند گذشته گره های بازنشدنی را با پیگیری های نمایندگان مجلس و مسئولان رفع کنیم و این دور از دولت دوازدهم یکی از دوره هایی است که چشم امید به شکوفایی کشور خواهیم داشت.
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر نیز گفت: مردم ایران در انتخابات با حضور پرشور خود برگ زرین دیگری به افتخارات نظام افزودند و با رای اکثریت به دولت تدبیر و امید دوباره اعتماد کردند.
عبدالعظیم رضایی تاکید کرد: هم اکنون که در یک بستر آرام و شرایط مساعدی هستیم باید به دولت دوازدهم کمک کنیم تا در این روزهای آغازین گام های بلندی را برای خدمتگزاری به مردم بردارد.
در سومین روز از هفته دولت با حضور معاون اقتصادی استاندار همدان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی مزار شهدای گمنام شهر زنگنه غبارروبی و عطرافشانی شد.
همچنین در این روز 17 طرح عمرانی شامل هشت طرح بهسازی روستایی، هشت طرح راه و شهرسازی و یک طرح کمیته امداد ملایر با اعتباری بالغ بر 127 میلیارد و 381 میلیون ریال بهره برداری شد.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
2087/7528
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.