محمد مددی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ادامه فعالیت این جایگاههای سی ان جی احتمال بروز بحران هایی نظیر آتش سوزی و انفجار را در پی دارد.
وی اضافه کرد: برای پیشگیری از بروز هر گونه بحران و خطر احتمالی ، ممنوعیت ادامه فعالیت این جایگاه ها به متولیان آنها ابلاغ شده است.
وی افزود: همچنین در کارگروه استاندارد سازی که شرکت توزیع نفت نیز یکی از اعضای آن است توصیه شده تا زمان رفع کامل نواقص به این جایگاه ها سوخت ارائه نشود.
مدیرکل استاندارد همدان بیان کرد: مهلتی برای اصلاح و رفع معایب و نواقص موجود و دریافت گواهی ایمنی به این جایگاه ها داده شده است و هم اینک متولیان این مجموعه ها در حال پیگیری برای دریافت مجوز هستند.
مددی گفت: استان همدان طبق آمارهای موجود به عنوان یکی از استانهای موفق در استاندارد سازی جایگاه های سی ان جی به شمار می رود.
وی اضافه کرد: حمایت مطلوب مدیران و برگزاری جلسه مستمر کارگروه استاندارد سازی موجب شده که 37 جایگاه از 42 جایگاه سی ان جی استان موفق به دریافت گواهی تائیدیه رفع نواقص بحرانی و خطر ساز شوند.
به گزارش ایرنا وی بیان کرد: این جایگاه ها به علت رعایت مولفه های استاندارد هم اینک فاقد نواقص بحرانی و خطرساز هستند.
مدیرکل استاندارد همدان گفت: ضریب نفوذ جایگاه های سی ان جی استاندارد در استان همدان 88 درصد است.
به گزارش ایرنا یکماه مهلت برای رفع نواقص بحرانی جایگاه های سی ان جی این استان پیش بینی شده است که تاکنون حدود 2 هفته از این مهلت گذشته است.
7526/ 6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.