به گزارش ایرنا پرونده مالی 'کری دنس کلواتر کوتو' بازیکن سابق و خارجی تیم پاس همچنان بسته نشده و در صورت پرداخت نشدن 2 قسط باقی مانده از طلب این بازیکن شاکی، فیفا حکم خود مبنی بر سقوط پاس به لیگ دسته سه فوتبال کشور را اجرایی می کند.
پاسی ها یکبار از لیگ برتر به لیگ یک و از لیگ دسته یک به لیگ 2 سقوط کرده اند و در صورت بی توجهی به اخطار فیفا، سومین سقوط تاریخی آخرین قهرمان فوتبال ایران در آسیا را شاهد خواهیم بود.
فیفا در آخرین حکم صادره، باشگاه پاس را محکوم به پرداخت 48 هزار دلار به حساب 'کوتو' کرده است و مسئولان باشگاه براساس توافق صورت گرفته با وکیل این بازیکن، بخشی از قسط اول بدهی را خردادماه امسال پرداخت کردند تا از خطر سقوط به طور موقت در امان بمانند.
بر این اساس باشگاه پاس متعهد شد در یک قسط 20 هزار دلاری و 2 قسط هفت هزار و 500 دلاری طلب این بازیکن شاکی را پرداخت کند.
مدیر عامل باشگاه پاس همدان در این باره گفت: بیستم خردادماه باوجود مشکلات مالی 15 هزار دلار از قسط اول این بازیکن را پرداخت کردیم در حالی که 20 هزار دلار طبق توافق در قسط اول باید پرداخت شود.
وی بیان کرد: تا بیستم تیرماه جاری باید پنج هزار دلار از قسط اول کوتو همراه با هفت هزار و 500 دلار از قسط دوم به اضافه 1500 دلار حق الوکاله فرناندو رابط برزیلی باشگاه پرداخت شود.
رحیمی خاطرنشان کرد: در صورت اجرا نشدن توافق صورت گرفته تیم پاس طبق حکم فدراسیون جهانی فوتبال FIFA به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط خواهد کرد.
وی با قدردانی از نیکبخت استاندار همدان، معاونان استاندار و مدیرکل اداره ورزش و جوانان همدان در پیگیری مشکلات مالی این پرونده گفت: استاندار همدان دستور اکید بر حل این مشکل داده است و امیدواریم سایر مسئولان در اقدام به موقع پیگیری لازم را داشته باشند.
پاس هم اکنون برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور آماده می شود.
7520/6993
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.