محمدابراهیم الهی تبار روز یکشنبه در شورای حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس بیان کرد: استان همدان به لحاظ ساختاری یکی از بزرگترین باغ موزه های دفاع مقدس کشور را دارد.
وی اضافه کرد: از بنیاد حفظ آثار انتظار می رود علاوه بر حفظ سرمایه های فیزیکی نسبت به نشر سرمایه بزرگ آثار و ارزشهای دفاع مقدس در جامعه پویاتر اقدام کند.
وی اظهار کرد: نبود ساماندهی لازم زمینه سوء استفاده های احتمالی در برخی مسائل حوزه حفظ ارزش ها در جامعه را فراهم کرده بود که با شکل گیری شورای هماهنگی، توسعه و ترویج ارزش های دفاع مقدس این خلا رفع می شود.
معاون استاندار همدان افزود: در آئین نامه این شورا به خوبی مسائلی نظیر برگزاری برنامه راهیان نور، یادواره شهدا، حفظ آثار دفاع مقدس و المان برای یادبود و بزرگداشت شهدای دفاع مقدس به خوبی لحاظ شده است.
الهی تبار گفت: دفاع مقدس یک گنجینه ارزشمند برای ملت ایران است که به هر میزان می توان از این گنجینه استخراج و آن را به نسل های آینده منتقل کرد.
وی افزود: این استان سرمایه های بزرگ و فراوانی تحت عنوان شهدا، ایثارگران و آزادگان سرافراز دارد که برای دفاع از نظام و آرمانهای کشور دلاورمردانه در برابر دشمن جنگیدند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان اظهارکرد: این استان در حفظ ارزشهای دفاع مقدس پیشتاز کشور است که مصداق آن رونمایی تقریظ مقام معظم رهبری بر چهار کتاب دفاع مقدس متعلق به این استان است.
الهی تبار با ذکر اینکه این دولت فرزند ارزشها و برگرفته از ارزش ها است بیان کرد: با نگاهی به مدیران فعال در بدنه دولت تدبیر و امید به خوبی می توان این موضوع را درک کرد.
وی اضافه کرد: رئیس جمهوری ایران بخاطر آرمانهای این انقلاب سالها تبعید و زندان را تحمل کرده و پس از پیروزی انقلاب نیز در جبهه دفاع مقدس برای حفظ آرمانهای این نظام تلاش کرد.
استان همدان هشت هزار شهید تقدیم آرمانهای انقلاب اسلامی کرده است.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.