محمدناصر نیکبخت عصر سه شنبه در قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان افزود: دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی با حضور پرشور مردم برگزار شد و خدمات دولت به گونه‌ای بود که مردم باز اعتماد خود را به دولت نشان دادند هرچند تخریب‌ها به گونه‌ای شده بود که خدمات نظام زیر سوال رفت.
وی تصریح کرد: در دور انتخابات بی‌مهری به برخی از سازمان‌ها شد که از جانب مخالفان دولت نبود و از طرف خودی‌ها مهندسی شده بود و در این مدت برخی از مدیران نگران شده و واهمه داشتند.
وی ادامه داد: مردم در انتخابات ، زیبا حضور پیدا کردند، زیبا انتخاب کردند و زیبا پشتیبانی کردند و رییس جمهوری نیز در ضیافت افطاری تاکید کردند که خدمات دولت باید بیشتر و شایسته‌تر شود چرا که چهار سال دوم، چهار سال نتیجه‌گیری است.
استاندار همدان تاکید کرد: استان همدان در چهار سال گذشته سربلند بوده و خدمات زیادی در این مدت در همدان انجام شد و راه آهن ملایر - نهاوند یک ماه دیگر به کرمانشاه می‌رسد که یکی دیگر از این خدمات بزرگ است.
نیکبخت با بیان اینکه خدمات دولت را مردم می‌دانند در حالی که ما فکر می‌کنیم مردم اطلاع ندارند افزود: در سفر رئیس جمهوری به همدان 10 هزار میلیارد ریال طرح در استان همدان آماده افتتاح بود.
وی با بیان اینکه 290 پروژه بهداشت و درمان در روستا‌ها در حال اجراست که از این تعداد 100 پروژه برای افتتاح آماده شده است افزود: افتتاح طرح ها به بعد از انتخابات موکول شد.
استاندار همدان همچنین با اشاره به سفر ترامپ به منطقه عنوان کرد: ترامپ به منطقه می‌آید تا کشور‌های متحجر را بدوشد و علیه ایران توطئه می‌کند اما در ایران 41 میلیون نفر پای صندوق‌های رای می‌روند و بهترین اقدام دندان‌شکن را نثار ترامپ می‌کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور 29 اردیبهشت ماه در همدان برگزار شد.
7523/6993
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.