امیر فرنیا روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: دومین دوره رقابت های قهرمانی پومسه نونهالان آسیا از امروز در سالن 'میلیتری زون' هوشمینه با حضور 101 پومسه ‌رو از 10 کشور برگزار می‌ شود.
وی اضافه کرد: در این رقابت ها و در گروه پسران محمد مهدی کرمی در بخش 'پومسه استاندارد' و محمد امین گماریان در بخش 'پومسه ابداعی' هر 2 از همدان به اجرای فرم خواهند پرداخت.
فرنیا بیان کرد: استان همدان همواره جزو برترین استان های کشور در کسب مدال های بین المللی رشته تکواندو بوده است و پومسه کاران همدانی دارای عنوان های مهم جهانی و آسیایی هستند.
وی افزود: مهدی صمدیان تبار قهرمان جهان و از مربیان ارزنده پومسه همدان نیز به عنوان مربی تیم ملی در رقابت های نونهالا آسیا حضور دارد و باتوجه به تجربه بالای این مربی، شانس ایران برای کسب مدال در این پیکارها زیاد است.
وی گفت: تکواندو در سال های اخیر موفقیت های زیادی کسب کرده که در صورت حمایت های مسئولان شاهد شکوفایی و رشد هرچه بیشتر این رشته ورزشی خواهیم بود.
فرنیا یادآور شد: ورزش تکواندو از ورزش های مورد علاقه جوانان در استان همدان است و ورزشکاران این رشته در سطح ملی و بین المللی رتبه های قابل توجهی کسب کرده اند.
دبیر هیات تکواندو با بیان اینکه در استان همدان بیش از 40 باشگاه در این رشته فعالیت می کنند، گفت: بیش از پنج هزار و 500 ورزشکار در این رشته فعالیت دارند و از این تعداد 2 هزار تن را بانوان تشکیل می دهند.
وی تاکید کرد: هیات تکواندو همدان در بخش پومسه جزو پنج استان برتر کشور محسوب می‌ شود و به این دلیل یک سانس برای شناسایی و پرورش استعدادها به مربیان این بخش اختصاص داده شده است.
5720/6993
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.