محمد ناصر نیکبخت شامگاه جمعه در آیین تجلیل از فعالان ستادها و کمیته های انتخاباتی حسن روحانی در استان همدان افزود: هر موقع ملت ایران با شور و نشاط و حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای حاضر شدند اتفاق زیبایی آفریده شد.
وی خاطرنشان کرد: زمان حضور ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در عربستان سعودی 41 میلیون ایرانی با حضور در پای صندوق های رای ، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند.
استاندار همدان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب عملکرد مجریان و ناظران انتخابات را تایید کردند افزود: عده ای از نبود یا کمتر بودن تعرفه انتخابات حرف می زنند در حالیکه حتی یک شعبه همدان بدون تعرفه رای نبوده است.
نیکبخت گفت: بگذارید مردم تصمیم گیرنده باشند چراکه در اسلام، اخلاق و مردم سالاری دینی توجه به نظر مردم تاکید شده و رهبر فرزانه انقلاب نیز مردم را پیروز انتخابات دانستند.
استاندار همدان تاکید کرد: ملت ایران، مردم فهیم و بزرگی هستند که باید به آنها اعتماد کرد و بدانید که سیره و روش مردم با تخریب دولت تغییر نمی کند.
به گزارش ایرنا وی گفت: همواره دولت های مستقر با وجود انجام فعالیت های مستمر و فراوان ولی همچنان کارهای نشده زیاد دارند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت امسال برگزار شد و حجت الاسلام حسن روحانی با کسب با 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای به عنوان دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.
7526/1181
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.