محمد ناصر نیکبخت عصر پنجشنبه در حسینیه روستای اشتران تویسرکان خواستار نوسازی ، تعمیرات و تغییر مدیریت برق باختر شد و از وزیر نیرو خواست توجه بیشتری به برق باختر داشته باشند.
وی از حضور گسترده مردم در انتخابات تقدیر کرد و گفت: مردم بصیر و دانای ایران با انتخاب درست می خواهند کشور و استان بر چرخ و ریل توسعه قرار گیرد.
وی ادامه داد: مردم در انتخابات شکوه آفریدند و به دولت تدبیر و امید اجازه دادند که راه خدمتگزاری را ادامه دهد و این در حالی بود که کسانی که اجازه دخالت نداشتند تخریب و موانع زیادی ایجاد کردند.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: 900 میلیارد ریال برای حوادت غیر مترقبه از جمله سرما زدگی محصولات کشاورزی استان همدان اختصاص یافته است.
محمد مهدی مفتح با بیان اینکه برآورد خسارت سرمازدگی شهرستان تویسرکان که موجب آسیب به درختان گردو شد انجام گرفته است افزود: از این میزان اعتبار اختصاص یافته 300 میلیارد ریال به تویسرکان اختصاص می یابد.
وی سد خرمرود را یکی از مهمترین طرح های این منطقه عنوان کرد و گفت:این طرح تاثیر زیادی در تامین آب شرب روستاها و گسترش و ایجاد زمینه مناسب برای گردشگری که ظرفیت و پتانسیل این منطقه برای توسعه اقتصادی است ، دارد.
مفتح اجرای اینگونه طرحها که توسط پیمانکار انجام گرفته و دولت تضمین می کند که هزینه ها را پرداخت کند را از خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید دانست.
وزیر نیرو در سفر یک روزه خود به همدان سد خرمرود تویسرکان را کلنگ زنی و در جمع مردم روستای اشتران تویسرکان سخنرانی کرد. و سپس مجتمع آبرسانی اشترمل را افتتاح کرد.
سد مخزنی خرمرود در فاصله 54 کیلومتری جنوب غربی شهر همدان و در شهرستان تویسرکان واقع شده است.
سد سرابی تویسرکان نیز با هفت میلیون و 57 هزار متر مکعب ظرفیت ماه گذشته سرریز شد.
2087/6993
خبرنگار: زهرا پیرنیا** انتشاردهنده: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.